Me time tag



Régen csináltam tag-et, pedig nagyon szeretem őket olvasni és készíteni is, így mára egy ilyen bejegyzéssel készültem nektek. :) A me time tag-et választottam, amiben többnyire arról lesz szó, hogy azt az időt, amit csak és kizárólag magamra és a saját pihenésemre/szórakozásomra fordítok, hogyan töltöm.






  1. Mit nézel vagy olvasol a "me-time" alatt? 
  2. Mit viselsz a "me-time" alatt?
  3. Mik a kedvenc szépség termékeid a "me-time" alatt?
  4. Mi a jelenlegi kedvenc körömlakkod?
  5. Mit eszel és iszol a "me-time" alatt?
  6. Melyik jelenleg a kedvenc gyertyád?
  7. Van, hogy a négy falon kívül töltöd a "me-time"-ot?
  8. Elmennél egyedül moziba?
  9. Melyik a kedvenc webshopod?
  10. Mi egyebet szoktál csinálni a "me-time" alatt?

1. Nagyon szeretek olvasni és filmet/sorozatot nézni is. Mindenből a lányos, rózsaszínes, szerelmes témákat szeretem: könyvekből klasszikusok, életrajzi irományok és romantikus regények jöhetnek bármilyen mennyiségben, filmekből szintén vagy az igaz történeten alapuló, ill. életrajzi dráma, vagy a romkom az én kategóriám,  bár egy-két thrillert nagyon szeretek (kizárólag nappal, erős fényviszonyok közt és csak akkor, ha utána van még idő nézni valami nagyon nyálasat… :D ). Mindeneim a musicalek és zenés filmek is, azokat bármilyen mennyiségben képes vagyok ismételni egymás után. :) Sorozatok közül nagyon szeretem a Jóbarátokat, a Gossip Girlt, a Szívek szállodáját, illetve nem rég kezdtem a Tuti gimit, ami egyelőre nagyon tetszik. Magyar sorozatos kedvenceim is vannak: a Jóban Rosszbant  minden este megnézem (ha itthon vagyok), és a Társas Játék is nagy kedvencem volt. Ha beleszámít a „nézés” kategóriába, akkor színházi előadásokat és koncerteket is előszeretettel látogatok…
 
2. Mivel ezek az olvasós, sorozatozós, filmnézős alkalmak többnyire itthoni bekuckózások, ezért a legkényelmesebbet: bő, hosszú póló, nyáron rövid, télen hosszú nadrággal és bolyhos zoknival. :)

3. Olvasás közben nehéz bármivel is pepecselni, így olyankor semmit nem használok. Ha tévézek, vagy éppen sorozat-maratont tartok, akkor pedig általában szöszmötölök valamivel: hímzek, varrok, kreatívkodok közben, így olyankor sem nagyon szoktam szépítkezni. Talán a körömfestés az egyetlen olyan dolog, amit ilyenkor csinálok, mert ha épp nézek valamit, akkor tuti nem kezdek el kapálózni és így nem nyúlok bele semmibe. :)

4. Nem tudok egyet kiemelni, mert teljesen hangulat és ruhafüggő, hogy épp mit kenek a körmeimre. Nagyon szeretem a Rimmel Nail Nurse-ét még mindig, mert remekül erősíti a köreimet és tartósabbá is teszi a színes lakkokat, ha alaplakként használom. Mostanában nagy kedvenceim a homoklakkok, a márkák közül pedig a Miss Sporty és az Avon hosszantartó lakkokat szeretem a legjobban.

5. Inni általában kólát szoktam, bármennyire is egészségtelen, képtelen vagyok lemondani róla. Enni tök változó, van amikor rendes kaját is filmezés közben eszem pl. mert kifejezetten szeretek fotelben, ölben enni. A rágcsálnivalók közül a kedvencem a vajas pattogatott kukorica, de a sós mogyorót és a csokit is nagyon szeretem. Ki nem?

6. Nem szeretem a gyertyákat.

7. Igen, imádok koncertekre és színházba menni. Akár egyedül, akár a párommal, akár barátokkal, mindenhogy tökéletes időtöltés.

8. Moziban még nem voltam egyedül, de színházban elég sokszor. Kifejezetten szeretem, talán jobban is, mint amikor mással vagyok, mert sokkal jobban át tudom élni a darabokat, nem kell attól tartanom, hogy valaki engem figyel, hanem teljesen szabadon viselkedek: ha kell, sírok, ha kell, nevetek hangosan… :)

9. Külföldről még nem mertem rendelni (bár nagyon izgat sok-sok webshop, így ami késik, nem múlik…), a magyarok közül pedig egyértelműen a Shopline. Imádom, hogy minden van: CD, DVD, könyv, játék, konyhai cuccok, sminkcuccok, tisztálkodó szerek, kreatív alkatrészek és alapanyagok…

10. Zenét hallgatok, karaokezok, (itthon, a gép előtt, youtube-on… :D ), kreatívkodok (plüssfigurát varrok, keresztszemezek, vagy épp színezgetek, rajzolgatok), illetve én a sütés-főzést is idesorolnám magamnak. Ja és persze blogolok. :)

Ennyi volt ez a kis tag, remélem, érdekes volt, ha van kedvetek, ti is válaszoljátok meg a kérdéseket! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)