A 10 legszexibb külföldi színész pasi (szerintem) 2. rész

Nos, a múlt heti listám bár elkészült, de legalább 5 nevet ki kellett húznom és nagyon fájt a szívem értük. Ráadásul eszembe is jutott még néhány férfi, akik miatt igazán fontosnak tartottam kibővíteni a listát. Így rendhagyó módon nem 10, hanem 20 leg-et gyűjtöttem nektek egy témában. :) Az első néhányat ITT nézhetitek meg, most pedig következzen újabb 10 férfiszépség. :)

James Denton neve ismeretlen lehet, de ha azt mondom, Mike Delfino,
szerintem mindenki felkapja a fejét. Igen, ő a Lila akác köz legsármosabb férje :)
Bill Pullman is főleg egy karakterben tetszik, az Aludj csak én álmodom!-ban. De abban nagyon... *.*
Channing Tatum
Johnny Depp szigorúan harminc éves kora előtt tetszik nekem, akár a Cry baby-re,
akár a Csokoládéra gondolok, összefut a nyál a számban. :) Nem is értem,
hogy változhatott ennyire meg, mert mostanában kifejezetten taszítónak találom.
Dennis Quaid. Róla nem tudok értelmes mondatot írni. Annyira tetszik, hogy az már fáj...
Ki az, aki a Szívek szállodája összes évadán keresztül azért drukkolt, hogy Rory
végül Jesse mellett kössön ki? ÉÉN!! *.* (Milo Ventimiglia)
És a sorozatbeli nagybátyja, Scott Patterson sem kutya. :)
Hugh Laurie. Nem egy tipikus adonisz, de ahányszor mosolyog vagy nevet, vagy zenél,
kedvem lenne úgy, de úúúúgy megölelgetni... :) <3
Hugh Jackman. Ráadásul nevet. Uhh... ;)
Keanu Reeves - imádom azt a szép, érdekes arcát! :)


Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)