2014-es szépségápolási kedvenceim



2014 szépségápolási szempontból fontos év volt számomra. Ebben az évben kattantam rá végérvényesen néhány blogger és vlogger munkásságára, rátaláltam a Pixiboxra, és végre megvalósítottam régi álmom: a blogolást. Elég sok terméket halmoztam fel 2014-ben, és rengeteg mindent próbáltam ki, szerettem meg és vettem be a mindennapos rutinomba. Hogy lássátok, mik voltak az évben a legkedvesebb szépségápolási termékeim, olvassatok tovább! 




Elsőként két random dolgot említenék, mindkettő a táskám alapdarabjának számít. A HiGeen kézfertőtlenítő gélt még 2 évvel ezelőtt vettem, minden munkanapon használom azóta és még a felénél sem tartok. Finom bogyós gyümi illata van, nem az a tipikus citrusos wc illatosítóra hajazó… Hamar beszívódik, nem marad utána ragacsosság és tényleg megtisztítja a kezemet. Az utazás, buszon evés, vagy étterembe beülés alapkelléke, ráadásul tökéletesen leszedi a rúzs, pirosító és szemhéjpor foltokat is, amikor egy jelentősebb swatcholás után kisétálok egy drogériából. :D

Kézkrémek terén elég válogatós vagyok. Túl sok az elvárás: szívódjon be gyorsan, hidratáljon erőteljesen, legyen finom illata, legyen praktikus a kiszerelése, nézzen is ki valahogy a csomagolása… A körömlakkok után ebből van a legtöbb termékem itthon, mert mindig nagy reménykedve megveszek egyet, aztán pár nap használat után megy a dobozva, ahonnan vagy előkerül, vagy nem. Sokáig az Avon mézes-tejesét használtam, ez illat és hidratálás szempontjából tökéletes volt, a mérete is táskabarát, de sehogy se szívódott be, ami miatt nem volt túl praktikus.  Az októberi Pixibox aztán megadta a választ a kérdésre: létezik-e tökéletes kézkrém. IGEN! :) Ez az Eucerin csoda nagyon hamar beszívódik, finom az illata, tökéletes a kiszerelés mérete, és szuperül hidratál. Bár az árával nem vagyok kibékülve, valószínűleg meg fogom venni, ha elfogy, mert tényleg tökéletes termék.


 A körmeimre szinte mindig más lakk került az évben, de egy biztos kedvencem mégis van: a Rimmel Nail Nurse 14napos kúra. A kúrát kétszer végigcsináltam, azóta pedig alaplakként használom és bátran ki merem jelenteni, hogy amíg ez a termék piacon lesz, addig fogom megvenni újra és újra. Hihetetlen, hogy mit művelt a töredező, vékony, megnöveszthetetlen körmeimmel! Ráadásul tartós is, simán fent van egy hetet, ezzel meghosszabbítva a többi körömlakk életét is. :) Az aktuális két kedvenc színes lakkom az Avon Stardust kollekciójának Cherry dazzler árnyalata, amiről hamarosan tesztet is olvashattok, illetve a Miss Sporty duokrómok közül a 030-as árnyalat, ami a nyereményjátékban is szerepelt.

A szememet főként feketével hangsúlyoztam 2014-ben, egyrészt a Rose Cosmetics tekerős szemceruzájával, ami újra és újra lenyűgöz krémes állagával és mégis tökéletes tartósságával. A tusokkal mindig is hadilábon álltam, ez a kis no-name vadmacska mintás csoda viszont a maga 530 Ft-os árával is csodát tesz! Hihetetlenül élénk fekete színe van száradás után is, tökéletesen tartós (meg is küzdök a lemosással rendesen…) és viszonylag könnyű vele dolgozni is. Annyi hibája azért van, hogy rengeteg festéket vesz fel egyszerre az ecsete, de könnyen le lehet huzigálni a csomagolás szélén és így szuperül használható. Szempillaspirálok közül az örök kedvenc Rimmel Extra Super Lash vízálló változata mellett 2014-ben a Maybelline The Colossal Volum’ Express vízállóját használtam legnagyobb örömmel. Hatalmas, ívelt, dús pillákat varázsol, szívem szerint mindig ezt használnám, csak ne lenne ilyen drága…


A szemhéjamra hétköznapokra legtöbbször a Maybelline Color Tattooja került pink gold árnyalatban, amit a Boulevard de Beauté rózsaszín triojával rögzítettem és árnyaltam legtöbbször. Aztán októberben beruháztam egy Urban Decay dupe-ra a Pink Pandán és onnantól igazán sokszor használtam ezt a csodapalettát. Nem mondom, hogy nem potyog és nem is szuper tartós, de csodálatos színei vannak, amik könnyen variálhatók hétköznapra és ünnepélyesebb, erősebb sminkekhez is.






















Az ajkaimra 2014-ben kezdtem el nagyobb hangsúlyt fektetni, melyet leggyakrabban ezzel a 3 rúzzsal tettem. A NYC 437 modern love árnyalatú hidratáló terméke tökéletes a hétköznapokra. Nem túl tartós, de frissen csodaszép és mivel halvány színű, pillanatok alatt felfrissíthető. Ráadásul tényleg hidratál is egy kicsit. :) Az élénkebb szájszín elérésében leggyakrabban a Rimmel Kate Moss kollekciójának 05-ös árnyalata, vagy a Miss Sporty bubble gum fantázianevű rúzsa volt segítségemre. Mindkét szín csodaszép és tartósak is – a Rimmel simán kibír 4-5 órát, ivást és szolidabb evést is.


Pirosításra az utóbbi időben legtöbbször az Avon pirosítógyöngyeit használtam, egy tini magazinhoz csomagolt totálisan névtelen ecsettel, ami mérföldekkel jobb minőségű, mint pl. az Avonos társa. Gyönyörű színt ad ez a termék, lehetetlen túlzásba vinni. Apró csillámok vannak benne, ami kicsit zavar, de alapvetően az egyik kedvenc sminktermékem. Bár lehet, hogy ha egy héttel korábban vagy később írnám ezt a posztot, másikat mutatnék, mert a pirosítókat kb félhavonta váltogatom – mindet imádom! :)


Az arcomra – ahogy minden kedvences bejegyzésben leírtam már – imádtam az Essence limitált kiadású BB krémjét használni. Lassan elfogy, nem tudom még, mi lesz az utódja, de ennyire elégedett nem tudom, leszek-e még valaha BB krémmel. Szuper fedése van, mégis alig látszik, hogy van az emberen valami, ráadásul remekül hidratál. Bőrhibám szerencsére egyre kevesebb van, így sűrűbb korrektort elég keveset használtam az évben. A szemem alá viszont előszeretettel kenegettem a Maybelline Instant Anti-Age Effekt cuki szivacsos végű korrektorát. Ódákat tudok zengeni erről a  termékről, amit pár héten belül egy teszt formájában meg is fogok tenni. :)




Végül következzen néhány random termék, elsőként a ricinusolaj. Egy év alatt kb a duplájára nőttek a szempilláim, hosszban és sűrűségben is! Imádom! :) Az arcom hidratálását a Nivea Pure and Natural termékcsaláddal végeztem egész évben, a nappali és az éjszakai arckrémet is nagyon szeretem. Viszonylag hamar beszívódnak, nem pattogok ki tőlük és csodásan puha bőrt eredményeznek. Ha felmerült valamilyen bőrhibám, azt a Balea Soft Clean Anti Pickel géllel kezeltem, ami gyorsan leszárított minden csúnyaságot a bőrömről. Igazán hatásos kis cucc. :) A sminkemet sokáig a Balea kétfázisú sminklemosójával vakargattam, ám a Maybelline szempillaspirállal az nem küzdött meg. Ellenben a Bécsben vásárolt csodával, ami úgy szed le mindent az arcomról, hogy alig kell hozzáérnem a bőrömhöz. Róla is lesz teszt hamarosan. A hajamra minden hajmosás után a Dove hajon hagyható balzsamát (kifésülő spray-jét?) fújkáltam. Szuper illata van és tényleg megkönnyíti a gubancok leküzdését, pedig ez az én hajmennyiségemnél és vastagságomnál nehéz feladat. :) Ha luxusra vágytam, a Pixiboxban talált Schwarzkopf rózsás olajat használtam, de ezt nagyon óvatosan, hogy minél tovább kitartson. :)

Illatok tekintetében a B.U. Hippy soul hatalmas szerelmem: tartós, finom édes, friss illat, mely vegyesen tartalmaz gyümi és virágillatokat is. Nagyon szeretem továbbra is az Avon cukrozott szilva & vanília illatú testpermetét is, de azt inkább csak rövidebb időtartamra (pl. vásárolni, vagy dokihoz menni) használom.

Hát ezek voltak az én 2014-es kedvenc termékeim. Ti miket szerettetek ebben az évben használni? Van olyan a listámon, ami a ti kedvenceitek közt is szerepel?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)