Télapó-váró hét



Imádom a bolondos cuccokat. Főleg akkor, ha egy tematikára épülnek. A héten - az ovisok legnagyobb örömére – a Télapó-téma köré épült az öltözködésem (is).



Az alap a fülbevaló volt, amit még 2 éve vásároltam. Az ékszer süthető gyurmából készült, egy nagyon ügyes fiatal lány keze által. Facebook oldalán keresztül léphettek vele kapcsolatba, de a meska.hu kézműves webáruházban is megtalálhatók az ő cuki kis termékei, ITT. Többször is rendeltem már tőle, teljesen megbízható, korrekt, gyorsan postáz és minden ékszer kifogástalan minőségű. Csak ajánlani tudom. :)


Mostanában nagyon rákaptam az olyan manik készítésére, amikor a gyűrűsujj egészen más, mint a többi. Mindenképp a pocakos öreget szerettem volna most a gyűrűsujjaimon viselni, belőle indultam ki. Ha nem oviban dolgoznék, valószínűleg a többi körmömet pirosra festettem volna, de a gyerekek között nem szeretek túl sötét/élénk színeket viselni a kezemen, úgyhogy a többi ujjamra francia mani került. Most is a szabálytalanabb elkészítési módot választottam, nekem ez így tényleg sokkal jobban tetszik, mint amikor éles, egyenes vonal van a két szín között.


A pici kis füli és mani mellé egy gigantikus hóembert választottam „kiegészítésként”. Ezt a pulcsit tavaly vettem az akkori téli F&F kollekció részeként. Hivatalosan férfi pulcsi, de szerintem a legtöbb darabot nők vásárolták meg… :)

A gyerkőcök és én is imádtam ezt az öltözéket, büszkén mutogattam a körmeimet és a fülbevalómat is a 20. kérésre is, és szívesen huzigáltam le a kabátom cipzárját 2 percenként az udvaron, hogy mutogassam a hóemberem.
Alig várom a 2015-ös Télapós hetet… :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)