Novemberi kedvencek



Természetesen november hónapban is voltak szépségápolási és egyéb kedvenceim is, ezeket láthatjátok most.


Az arcomra ugyanazok a termékek kerültek, amik mindig: Essence BB krém, Avon stiftes korrektor, Manhattan folyékony korrektor és Lora púder. Róluk az októberi kedvences bejegyzésemben írtam bővebben, amit ITT olvashattok el.


A szemem hangsúlyozását ebben a hónapban is a szemöldökömmel kezdtem, méghozzá az Essence szőkéknek való szemöldökceruzájával. Imádom ezt a terméket, természetes, mégis rendezett hatást biztosít, pont azt, amire vágyom. Ráadásul a színe is tökéletes az én szemöldökömhöz. A szempillasort novemberben is a Rose Cosmetics fekete szemceruzájával erősítettem meg. Ebben az időben viselkedik tökéletesen ez a termék, mert már abszolút nem izzadok és így csodásan a helyén marad. Nyárra azért nem vállalnám be a krémessége miatt, de télen csak ezt használom. A szempilláimra leggyakrabban most is a Maybelline Volum’ Express The Colossal került. Egyre jobban szeretem ezt a spriált, ahogy egyre többet használom. Kérjétek ezt karácsonyra, ha szempillaspirálban gondolkoztok, nem fog csalódást okozni! :)

  
A szemhéjamon főleg a rózsaszínes árnyalatok kaptak helyet novemberben. Az Essence marble mania 03-as árnyalatú szemhéjpúdere régi nagy kedvencem, tökéletesen árnyalható, mélyíthető önmagával, szupercsillámos és csodaszép. Ráadásul tartós is. Alá általában a Maybelline Color Tattoo került 65-ös Pink Gold árnyalatban. Ha szájhangsúlyos sminket készítettem, az Alverde highlighterét használtam a szemhéjamra. Tartós, szép, csillogós. Hétköznapra tökéletes. :)


Az arcomat majdnem minden nap a Girl it! Blush 1401-es árnylatú pirosító triójával varázsoltam ragyogóvá. Szép, visszafogott, enyhén csillámos pirosító. Valami kislányos csomagban kapta a húgom ecsettel együtt, de neki nem kellett, ezért odaadta a névnapomra. És milyen jól tette! Az egyik kedvenc pirosítóm, pedig még igazi márkája sincs.

Az ajkaimra az NYC expert last lip colour hidratáló rúzst kentem, konkrétan a 437-es, Modern Love árnyalatban. Csodaszép, diszkréten színezett gyöngyházfényű rúzs, hétköznapokra, oviba tökéletes. A körömlakkok között is lett egy egyértelmű kedvencem, méghozzá a Miss sporty duokróm lakkjai közül a 030-as, kékes-lilás-zöldes árnyalat. Egész héten fent maradt érintetlenül a körmeimen, és egész héten minden üres percemben ezt nézegettem. Mindig más színe van, minden szögből, minden napszakban… Csodalakk! :)
 

Ebben a hidegebb időben kezdek én minden évben jobban odafigyelni a testápolásra és a bőröm hidratálására, amiben most az AVON naturals body care, shimmering winterberry & shea testápolója van segítségemre. Ódákat tudnék zengeni róla, de nem teszem, inkább írok majd hosszabb, részletesebb tesztet róla.

Legtöbbször a hónapban a KIK-es love you! edt-t fújkáltam magamra, ebből van egy az oviban is a szekrényemben. Finom illata van, és lehetetlen túlzásba vinni. Max egy órát bír, emiatt „elmenős” illatnak nem használom, de hétköznapra tökéletes.

A füleimben ált. macskák lógtak novemberben, a gyerekek legnagyobb örömére. A hónap konyhai kedvence pedig egy LIDL-ben kapható finomság: Favorina étcsokis-mézes puszedli. Álomba illő íze és állaga van, bármennyit meg tudnék enni belőle. 

Ezek voltak az én novemberi kedvenceim, ha van kedvetek, írjátok le ti is a tiéteket, hátha tanulunk egymástól! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)