LOOK by BIPA coloured sand nail polish 5 glitter white teszt



Mivel elég sok tesztet megígértem nektek az utóbbi időben, és ahogy használom, egyre inkább kiismerem az új termékeket is, elkezdem megírni ezeket a posztokat. Az első dolog, amiről részletesebben írok, egy bécsi szerzemény. (Az ott beszerzett dolgokról ITT olvashattok bővebben). Nem régen ismerkedtem meg a homoklakkokkal közelebbről is, pár hónappal ezelőttig igazából csak ámuldozva nézegettem mások képeit ezekről a kis kristályos szépségekről. Aztán valamikor október környékén odakeveredtem a Miss Sporty állványhoz a Tescoban és megláttam a márka bordós változatát. Megvettem, kipróbáltam, beleszerettem és azóta úton-útfélen homoklakkokat keresgélek.


A BIPA coloured sand kollekciójából 3 árnyalat is megtetszett, mikor a honlapon nézegettem, azonban sajnos a drogéria ki volt fosztva ezen a téren, így csak ez a fehér szépség került végül hozzám. De mennyire jó, hogy őt megkaptam!

Bocsi a rövid körmökért, de sajnos letört az egyik és utálom, ha különböző hosszúságú,
úgyhogy muszáj volt a többit is levágnom.

A fedése egy rétegben nem az igazi, el is gondolkodtam rajta, hogy talán kellene alá egy sima fehér lakk. A második réteg azonban minden kétségemet feledtette, és itt meg is álltam, mert egy esetleges harmadik réteget már feleslegesnek éreztem. A lakk alapszíne inkább átlátszó, mint fehér, de a rengeteg apró szemcse miatt tökéletesen fed két rétegben. Fehér és színes csillámok is vannak benne, nagyon halvány kék és rózsaszín színben. A körmeim csak úgy szikráztak, amíg rajtam volt, csodaszép hatást keltett. Világos színe miatt hétköznapokra is tökéletes. Egyben visszafogott és vadóc is, imádom!

6 napot kopás nélkül kibírt a kezemen, pedig így karácsony előtt barkácsolgattam bőven. :) A lemosása sem volt vészes, sokkal rosszabbra számítottam. A felülete nem durván érdes, de azért érződik, hogy homoklakkról van szó. Az ecset se nem vékony, se nem túl vastag, egészen barátságos. Nálam egyértelműen a Miss Sporty vastag ecsetei a nyerők, de ezzel is könnyű volt dolgozni.


Biztosan ki fogom használni mind a 7 ml-jét, mert tényleg elképesztően jó!

2 euróba került (kb. 600 ft), amiért ajándék ez a lakk. Remélem, idővel be tudom majd szerezni néhány testvérkéjét is, mert a deep red és glitter lilac árnyalatok igencsak mozgatják a fantáziámat.




Csomagolás minősége:
Csomagolás kinézete:
Száradási idő:
Állag:
Ecset:
Finish:
Tartósság:
Választék:
Ár:
Beszerezhetőség: 0

Össz.: 9/10


Titeket is úgy elvarázsolnak a homoklakkok, mint engem?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)