Hullámos frizura egy éjszaka alatt


 Ezt a módszert sokaknál láttam már, de sokáig nem próbáltam ki – egyrészt, mert vannak más göndörítési/hullámosítási praktikáim is, másrészt mert nem gondoltam, hogy ennyire szépen fog ez kinézni, főleg, mivel alvás közben el-el mocoroghat a hajam és a hajpánt is. Ráadásul a sok és vastag szálú hajam nagyon nehezen szárad meg, így az a félelem is bennem volt, hogy esetleg nem szárad meg rendesen az éjszaka alatt.





A frizura lényege az, hogy hajmosás után a már szinte teljesen száraz hajunkra egy hajpántot veszünk fel úgy, hogy a hajpánt a hajunk fölött legyen, elöl teljesen a homlokunkon. Fontos, hogy nagyjából száraz legyen, hogy éjjel meg tudjon száradni teljesen, de azért valamennyire még legyen nedves.



Ezután ketté választjuk a hajunkat és az egyik oldalon az arcunkhoz legközelebb eső tincset megcsavarjuk és bedugjuk a hajpánt alá. A tincs végét kihúzzuk a pánt alatt, hozzáveszünk még egy tincset, megcsavarjuk és újra átbújtatjuk a pánt alatt. Így haladunk, míg középre nem érünk, majd a másik oldalon is ugyanezt csináljuk. Ha a hajunk vége nem maradna meg a rugalmas pánt alatt, hullámcsattal rögzíthetjük, nem fog szúrni éjjel. :) Ezután én még egy kis hajlakkot is fújtam rá, hogy tartósabb legyen az eredmény, de enélkül is szép lesz.


 
Ezután nincs más dolgunk, mint lefeküdni aludni, majd reggel kibontani a hajunkat, kicsit átfésülni az ujjainkkal és begyűjteni a bókokat, amit a frizuránkért kapunk. :) 

 

És még profilkép fotóhoz is szuper ez a frizura! :) :)

Örökkékékazég

4 megjegyzés:

  1. ezt én is kipróbáltam, nekem a hátam közepéig ér alapból a hajam, nem tudom, hogy a hossza miatt-e, de nagyon temészetellenesnek tartottam a végeredményt, főleg a hajvégeim "kunkorodása" nem volt olyan, amilyennek vártam :( ilyen lett egyébként: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10432533_747623335308678_168486154906480988_n.jpg?oh=736c4edcf5bbaa77d5c68dd6733a9b59&oe=5546FCFF&__gda__=1430648758_34f2a4ef6f49ec21bec44d14202397a5

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem csinos lett a tied is. :) Viszont nagyon egyben van, nem próbáltad kicsit szétszedni az ujjaiddal? Nekem egyébként amikor fenékig érő hajam volt, akkor a sima két copfba fonás volt a kedvenc praktikám, mert az szép hullámokat ad és kevésbé dobja ki a haj, mint a nagyobb hullámokat.

      Törlés
  2. Ez a kedvenc módszerem, csak sajnos, most hogy hosszabb a hajam már nem lesz annyira szép.
    Nagyon jól áll neked, hord így sokat a hajad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy, köszönöm! :) Nekem is nagyon tetszik így, szerintem hajmosás után most jó ideig mindig így fogok lefeküdni. :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)