Cuki papírpingvin készítés


Múlt hét vége felé kitettem egy képet 2 cuki papírpingvinről, amiről kérdeztétek ott kommentben és e-mailben is, hogy hogyan készítettem. Egyébként is terveztem róla bejegyzést, de a kérésetek miatt részletesebben fogom leírni, mint ahogy terveztem – hátha elkészítitek. :)








A technika neve a 3d origami. Ez az origaminak egy olyan fajtája, amelyhez nem egy papírt használunk fel és formázunk, hanem sok-sok apró elemet készítünk és abból építjük fel a kívánt tárgyat. Régóta szemeztem ezzel a technikával, mert csodás díszeket lehet így készíteni, de sosem volt időm kipróbálni. Most viszont, hogy újra beteg vagyok, tudtam erre is időt szakítani.

Amire szükségünk lesz:
  • vonalzó
  • olló
  • színes papírok
  • filctoll
  • ragasztó
  • türelem

Az alábbi képeken megmutatom, hogyan készül el egy elem.




Miután elkészültünk az összes darabkával és kifújtuk magunkat kicsit (ajánlom egyébként a filmnézés közbeni hajtogatást, hiszen a kb. 10. után már simán megy csukott szemmel is a hajtogatás), elkezdhetjük összeállítani a pingvint az elemek egymásba helyezésével.



Először az első két sort rakjuk össze: az elsőt 7 fehérből és 5 színesből, a másodikat pedig 6 fehérből és 6 színesből. A további menetet ITT tudjátok megnézni.

Ha kész a test, szúrjatok be neki lábakat, kezeket és egy csőrt, majd vágjatok ki 2 kört és rajzoljatok neki szemet – ehhez kell a ragasztó.


Jó munkát, remélem, érthető volt a leírás! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)