A 10 legjobb dolog 2014-ben


Mivel ez az év utolsó vasárnapja, a mai bejegyzésben összegzem kicsit az évet. Ez egy kicsit személyesebb bejegyzés lesz, jövő héten pedig várható egy gigantikus egész évi szépségápolási kedvenceimet megmutogató poszt is (előre is elnézést a terjedelemért). :)



1. Az első helyen az év legjobb dolgaként a férjemet említeném. Lassan 5 éve, hogy egymásra találtunk és – ha vannak is néha vitáink – azóta is imádom és élvezem minden percét az együtt töltött időnek. Persze nem olyan sok még ez az 5 év, de azért nem is kevés és úgy gondolom, hogy ha csak fele ennyire lenne jó a kapcsolatunk, már az is bőven elég lenne egy hosszú, boldog házassághoz. :) Szóval így virtuálisan is KÖSZÖNÖM, SZÍVEM, HOGY VAGY! 


2. A legjobb dolgok közé tartoznak a Centrál színház idén látott darabjai is: Függöny fel!, Pletykafészek, Edith és Marlene, Black Comedy, némelyik több alkalommal… Egytől egyig fantasztikus előadások, bátran ajánlom mindenkinek őket! A színház helyet adott még a The Blackbirds 10 éves jubileumi koncertjének, amely szintén szuper élmény volt, az összes többi BB koncerttel együtt...


3. Április 3-án Rufus Wainwright látogatott el hozzánk és a MüPában adott felejthetetlen koncertet. Bár a koncert felét rettegéssel töltöttem (Ültetek már a nagyterem majdnem leghátsó sorában? Senkinek nem ajánlom, aki egy kicsit is tériszonyos, annak olyan halálfélelme lesz, mint nekem volt.) és abban az időben nem is tudtam igazán a zenére figyelni, de egyébként fantasztikus koncert volt! A Shrek óta imádom az embert, elvarázsolt a hangja, amint meghallottam. A többi dala pedig ugyanolyan csodás, mint a Halleluja, nagyon tudom ajánlani őt is a lágyabb dallamok kedvelőinek. :)


4. A Váci Dunakanyar Színház V4 fesztiválja idén júni 24 és 29-e között volt. Szuper kis fesztivál ez és imádom, hogy helyben van és nem kell órákat utazni miatta. A tavalyi élmények okán idén már bérletet váltottam, nem szenvedtem a jegyekkel. Minden estén egy színházi előadás, majd utána egy koncert volt a program. Így láthattam remek előadásokat, majd tombolhattam Quimbyre, Dolhai Attilára és Hobora. A Csík zenekart kihagytam, de még így is nagyon megérte a bérletet vásárolnom. Jövőre is biztosan ott leszek végig és szinte biztos az is, hogy újra a tartós karszalagosok táborát fogom erősíteni. :)


5. Idén Egerben és annak környékén voltunk nyaralni július 2-8-ig. Csodaszép város Eger, a szállásunk is remek volt, ráadásul nagyon jó helyen. A környező települések is szépek, rengeteg várat meglátogattunk, napi minimum 2 órát pingpongoztunk és nagyon élveztük az ott töltött hét minden percét. :)


6. Régóta viccelődtem azzal, hogy szülinapra, karácsonyra, akármilyen ünnepre Bereczki Zolit kérem ajándékként egy masnival átkötve. A 23. szülinapomra meg is kaptam, bár a masni helyett inkább egy mikrofon volt a kezében. Agárdon lépett fel ugyanis éppen augusztus 9-én, így odautaztunk bulizni. :) Szuper koncert volt és külön élmény volt így a szülinapomon hallani őt. Kicsit mintha nekem énekelt volna. :)


7. Biztosan ti is hallottatok a Kacsafutamról, mely az UNICEF szervezésében került megrendezése aug. 31-én. A gumikacsák a Margit hídról ugrottak be a Dunába és a Lánchídig terveztek úszni. Amilyen kis ügyesek voltak, kicselezték az uszályt és a szervezőket, így a verseny része kicsit követhetetlenné vált a dolognak. Azonban nekem gumikacsa mániásnak így is hatalmas élmény volt látni azt a rengeteg sárga állatot a vízben. Ráadásul a mi kiskacsánk végül párszáz forint ellenében vissza is került hozzánk, mert egy ügyes fiatal srác kihalászta a vízből. :) A verseny lényege persze a jótékonyság volt, ami külön jó érzést váltott ki belőlem – szeretek segíteni.

8. Mamma mia! A Madách Színház darabjáról ITT írtam bővebben. :)


9. A Játékkészítő – ezt ma este nézzük meg, ígérem, itt is lesz egy link majd, ami a róla írt bejegyzésre mutat…


 10. Hogy elkezdtem blogolni. Évek óta tervben volt ez már, de mindig halasztgattam. Féltem belevágni. Aztán egy októberi napon rámjött az a „most vagy soha” érzés, ami arra késztetett, hogy azonnal álljak neki bejegyzéseket gyártani. Így is tettem, a végeredményt pedig láthatjátok. Ezúton szeretném megköszönni a hűséges olasóknak a biztatást, a kommenteket, a kedveléseket. Miattatok azt érzem, megéri a sokszor fárasztó fényképezgetés és az éjjeli fogalmazási nehézségek is, amikor nincs rá időm nappal. Remélem, jövőre is találkozunk! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)