Shopline haul


Csomagom érkezett! :)

Ti is imádjátok bontogatni ezeket a dobozokat? :)


A shopline.hu-tól már megszokott igényes, biztonságos, nagyon sok buborékfóliás megoldásnak most is nagyon örültem, mert volt benne  törékeny dolog, több is…  A számlán kívül a szintén megszokottnak számító Shopline magazin foglalt még helyet extraként a dobozban, bár ennek bevallom, sosem örülök, mert csak új dolgokat látok benne, amiket „meg kéne venni”.  Az a baj ezzel az oldallal, hogy rengeteg mindent meg lehet rajta találni egy helyen és sok akció van, emiatt lehetetlen nem rendelni…  Egyébként korrektek, megbízhatóak, gyorsak és segítőkészek. Ha véletlenül egy termék elfogy raktárról, akkor visszafizetik az árát, illetve felajánlják a lehetőséget, hogy más terméket válasszunk, ugyanazzal a szállítási határidővel, akkor is, ha már több nap eltelt az eredeti rendelés leadásához képest. Tényleg csak jót tudok mondani róluk, bátran ajánlom mindenkinek. :)

 
A csomag tartalma elég vegyes: rendeltem regényt, nyelvkönyvet, szépségápolási termékeket és egy kis DIY kelléket is.


A regény azoknak, akik olvasták a múlt heti mozis élményeimet, nem lesz meglepő, ugyanis Nicholas Sparks: Vissza hozzád-ját szereztem be. Még nem kezdtem el, mert jelenleg egy másik könyv közepén tartok, de a betűtípus és méret alapján kellemes időtöltésnek ígérkezik majd a regény olvasása. Utálom az olyan könyveket, amik valami extra cirádás/túl kicsi/túl nagy betűkkel íródtak. Az olvasás kikapcsolódás legyen, ne szemtorna!


A másik – és egyben legnagyobb méretű – rendelésem egy ezer éve kiadott eszperantó nyelvkönyv. Mivel én is egyike vagyok a sok beragadt diplomásnak, muszáj szereznem egy nyelvvizsgát záros határidőn belül. Sokáig próbálkoztam a franciával, de egyedül nem ment, nyelvtanárhoz/sulihoz pedig lehetetlen rendszeresen eljárnom, mivel eléggé össze-vissza dolgozom (gyakran helyettesítek és mindig más beosztásban). Emiatt le kellett mondanom egy időre a „franciázásról”, de biztos vagyok benne, hogy ha lesz egy csomó időm (mondjuk ha majd babázni fogok itthon), akkor rá fogok még térni erre a csodálatos nyelvre. Tudom, sokan nem szeretik, nekem viszont az álomnyelv a maga dallamosságával és hangzásával. Az eszperantóra visszatérve: nagyon sok ismerősöm tanulta ezt és tényleg hamar megszerezték a nyelvvizsgát belőle, illetve rengeteget olvastam is róla, hogy mennyire könnyű, így hát belevágtam. Interneten és ingyenes számítógépes programokkal indultam, de úgy éreztem, szükségem van egy papír alapú könyvre is, amihez ezt az antikvár példányt választottam. Hibátlan állapotban van és első ránézésre jónak tűnnek a magyarázatok is. Kíváncsi vagyok, hogy fogok haladni a tanulással.
 

A kozmetikumok kicsit random jellegűek:


A Rimmel Extra Super Lash vízálló szempillaspirálja nálam a No1 és mivel fogytán van az éppen használatos és olcsóbb a webáruházban, mint drogériában, megrendeltem. Már nem is tudom, hányadik ilyen spirálom ez, biztos vagyok benne, hogy soha, semmi más nem fogja őt letaszítani a trónjáról. Gyönyörűséges fekete színe van, dúsít, hosszabbít, nem tapasztja össze a pilláimat, tökéletesen vízálló, viszont sminklemosóval simán lejön. Imádom, örök kedvenc!


A két körömlakkra nem volt égető szükségem, viszont nagyon tartósak ezek az Aden lakkok és 247 Ft-ért lehet most hozzájutni a pici, 6 ml-es változathoz. Mivel rengeteg lakkom van, nekem bőven elég ez a mennyiség, így legalább nem dobom ki a felét, mert beszárad. A piros-ezüst azonnal elvarázsolt, a másikhoz hasonló színűt pedig régóta szerettem volna már, ezért került a virtuális kosaramba.


A vaníliás kólás ajakápoló… Tervben van már egy bejegyzés erről az italról, életem legfinomabb folyadéka! Ezek a Coca-Colás ajakra való termékek szerintem teljesen rendben vannak, a sima kólás és a Fantás már megvan egy ideje. Nyárra bőven elég az a hidratáló hatás, amit nyújt, az illata és az íze pedig mesés mindegyiknek. A Sprite-osat is be fogom szerezni belőle, de mikor megláttam, hogy kapható a vaníliás kólás változat is, elvesztem és gondolkodás nélkül rányomtam a „Kosárba” gombra. Még nem mertem kibontani, mert félő, hogy semmi mást nem akarok majd használni, pedig télre valami vaskosabbra lesz szükség.


A jimjams próustisztító tapaszról rengeteg jót hallottam/olvastam és mivel az orromra és az arcom belső felére is igencsak ráférne az ígért hatás, megrendeltem. Ez igazából semmivel nem volt olcsóbb, mint a DM-ben vagy a Rossmannban, de úgy voltam vele, hogy jobb, ha megrendelem neten és nem kerülök drogéria-közelbe, mert a férjem elevenen nyúz meg, ha hazaállítok egy újabb rúzzsal (pedig a drogériázásnak mostanában ez a következménye nálam). Ezt minél előbb ki fogom próbálni és írok majd róla részletes beszámolót.


 A végére hagytam a 4 (igazából 2-nek számító) legcukibb dolgot. Ezeket a kis drágákat azért rendeltem, mert szeretnék belőlük fülbevalót készíteni. Amint eljutok egy hobbiboltba, veszek akasztót meg karikát és elkészítem, mert élőben is nagyon tetszenek a kis medálok. :)


 Hát ennyi cucc volt az én kis csomagomban. Mindennel elégedett vagyok, a szállítás gyors volt, a csomagolás biztonságos, a termékek olyan árnyalatban és minőségben érkeztek, ahogyan az fel volt tüntetve. Biztosan nem ez volt az utolsó Shopline-os garázdálkodásom! :)

A Sparks regényből készült filmről írt bejegyzésemet ITT olvashatjátok.

A termékeket innen tudjátok megrendelni:

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)