Őszi tag

A mai bejegyzésben egy tag-et szeretnék megcsinálni, méghozzá a Szandránál (The very style blog) látott tag-et. Igen, megint őt emlegetem, de mit csináljak, ha egyszer imádom? :) <3



Kérdések:

1. Sorolj fel 3 dolgot, amit szeretsz az őszben!
2. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
3. Mi az, amit mindig veszel a szezon elején?
4. Melyik az az esemény/alkalom, amit a legjobban vársz idén ősszel?
5. Mutass egy sminkterméket, ami bár nyárias, de nem mondasz le róla az ősz
beköszöntével sem!
6. Mutasd meg sminktermékekkel, melyek a kedvenc színeid az évszakban!
7. Inkább szemhangsúlyos vagy inkább szájhangsúlyos sminkeket kedvelsz
ebben az évszakban?
8. Milyen illatokat szeretsz ősszel?
9. Melyik a kedvenc forró italod?
10. Melyik a kedvenc őszi ételed?
+1 Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?



F&F, 4290.-

1. Szeretem a gyönyörű meleg színeket, a sárgát, a narancsot, a vöröset, a bordót… Szeretem, hogy kezdődik a tanév és az óvoda megtelik édes, kíváncsi, okos szempárokkal, régi és új gyerekekkel egyaránt. A harmadik dolog pedig, amit imádok az őszben, hogy végre, végre előkerülnek kedvenc kiegészítőim: a sálak! :)

F&F 2013-as téli kollekció

2. Az előző válaszommal már említettem a sálakat, de a kötött pulcsikért is odáig vagyok, meg vissza.




3. Mindig veszek… bocs, tényleg nem direkt csinálom, de SÁLAT! :D




4. Az idei őszöm elég nehézkesen indult, majdnem két hónapig táppénzen voltam és bár már dolgozom, még mindig nem vagyok 100%-os. Szóval a legnagyobb várakozás ebben az időben az volt, hogy végre dolgozhassak, ill. jelenleg az, hogy gyógyuljak már meg rendesen és ne kapjak köhögő rohamot, amikor mondani szeretnék valamit a gyerekeknek.

Miss Sporty 051-es Bubble gum árnyalat 740.-

5. Nincs egy konkrét sminktermék, egy igen egyszerű ok miatt: semmit nem hanyagolok el az időjárás miatt. Én az a fajta lány vagyok, aki télen-nyáron kísérletezget a körömlakkokkal, ezáltal van, hogy nyáron is szolidabb a manim, de lazán felkenem novemberben is az élénk korallszínt. A szemhéjammal és a számmal is ugyanez a helyzet, pl. nemrég kattantam rá a Miss Sporty rúzsai körül a Bubble Gum árnyalatra, ami igencsak nyárias, narancsos szín, mégis minden 2. szájhangsúlyos sminkem főszereplője mostanában.


6. Őszi színek sminkekkel:

·      Make Up Revolution Redemption Palette Iconic 1
·      Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate árnyalat
·      Boulevard de Beauté meggypiros rúzs (az árnyalat száma sajnos lekopott)
·      Avon nailwear charmed rose árnyalat
·      Avon nailwear pro+ P602-es árnyalat
·      Rapsodi Nail Enamel with Provitamin 191-es árnyalat
·      Rose Nail 15-ös, orange (pedig ez napsárga…) árnyalat

Igen, ezt én "rajzoltam" Paint-tel... :D

7. Munkába mindig a szememet hangsúlyozom, valljuk be: furán is néznék ki a sok gyerek közt meggypiros ajkakkal.  :) Ha viszont baráti találkozóról, moziról, színházról, stb. van szó, akkor mostanában jobban szeretek a számon élénk színeket viselni.

Avon cukrozott szilva és vanília illatú testpermet szettben tusfürdővel és testápolóval most 1499.-

8. Természetes illatok közül nagyon szeretem az avar és az eső illatát. Kozmetikumok tekintetében ilyenkor nyúlok mindig az Avon cukrozott szilvás-vaníliás testpermetéhez, tusfürdőjéhez és testápolójához. Sosem éreztem ennél finomabb illatot, örök kedvencem ez a cukrozott szilvás. A konyhában pedig mivel végre olcsóbb a banán, egyre többször sül banánkenyér, aminek szintén fantasztikus illata van! Főleg ha egy kis vaníliasodó is készül hozzá… :)


9. A fehér csokis és a banános forró csoki. De alapvetően télen is hideget iszom, mert nagyon nem bírom a meleget, szóval őszi/téli italnak sorolnám én a kólát meg a limonádét is, ha nem forrót kellene írni. :) Ha téli tag lenne, idesorolnám a forralt bort, azt mind itthon, mind karácsonyi vásárokban sétálgatva imádom.

Sharonfruit, bár a LIDL-ben Khaki néven fut... :D

10. Ételek tekintetében sem változtatok sokat, a sminkekhez hasonlóan. Talán a gyümölcsök között vannak olyanok, amik ilyenkor megjelennek a boltok polcain, ezáltal pedig a konyhánkban is. Banán, sharonfruit, kiwi, körte. Főleg sharonfruit. Nyami. :)


+1. Ha vékony sálról beszélünk, akkor igen, van, hogy magamon hagyom, ha hideg van. Vastag, szőrös, nagyon meleg sálat viszont soha, mert képes vagyok nagyon gyorsan rosszul lenni, ha melegem van.

Ti mit szerettek az őszben? Ha van kedvetek, válaszoljátok meg kommentben a kérdéseket, nagyon érdekelnek a ti válaszaitok is! :)




Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)