Adventi koszorú 2014.



Minden év tavaszán, amikor elkezd melegedni az idő, borzasztó vágyakozás tölt el a tél után. Egyrészt mert nem bírom túl jól a meleget, iszonyúan tudok szenvedni már 25 fok fölötti hőmérsékleten is. Persze nincs bajom a nyárral sem, hiszen van egy hónap leállás a munkahelyen (micsoda mázlisták vagyunk mi, pedagógusok), megyünk nyaralni, a férjem is sokat tud szabin lenni, a mesés szabadtéri koncertekről és színházi előadásokról már nem is beszélve. De mégis, minden évben alig várom, hogy végre eljöjjön a tél, főképp Télapókkal, rénszarvasokkal, piros színnel, hópelyhekkel, fényekkel, szeretettel és várakozással teli december. Az Adventi időszak.


Mivel tényleg ez a legkedvesebb időszakom az egész év folyamán, a blog is ünnepi hangulatban fog íródni ebben a hónapban. Dizájn-váltáson is gondolkodom (sőt, lehet, hogy mire ez a poszt kikerül, már karácsonyiasodni is fog a blog), a témák nagy része pedig már mappákba rendezve várja, hogy megírjam őket.

Az első bejegyzés így Advent idején természetesen az idei koszorúnk bemutatása lesz.


Mivel a fánk idén bordó gömbökkel, illetve fehér és natúr díszekkel lesz feldíszítve (legalábbis így tervezem), az asztalra kerülő szépséggel kapcsolatban is ezekben a színekben gondolkodtam. Mindenképpen bordó gyertyákat szerettem volna és a mohás koszorúhoz is ragaszkodtunk mindketten.


A cuki fa angyalkákat 120 ft-ért vettem (/db) hobbiboltban, a pici fehér fenyők pedig ugyanitt egyenként 40 ft-ba kerültek.

Először a gyertyatüskéket szúrtam a koszorúba, majd abba beleállítottam a gyertyákat. Az angyalkákat spárgával rögzítettem, a fenyők pedig öntapadósak voltak és szépen el is kapták a mohát, úgyhogy azokkal nagyon könnyű dolgom volt.

 
Az átlátszó kis műanyag „köveket” még tavaly vásároltam a KIK-ben, őket csak beleszúrtam a kis üvegbe, majd beleállítottam a 4 fahéj rudat. Ez persze nem alapfelszerelése a koszorúnak, de én szeretem, ha be van tömve a lyuk a karika közepén. :)



Ti milyen koszorút készítettetek idén? Vagy a lustálkodásra szavaztatok inkább és megvásároltátok virágboltban? Ha van kedvetek, küldjétek el e-mailben vagy töltsétek fel a blog Facebook oldalára a ti koszorúitok fényképeit, a legjobbakból szemezgetnék szívesen.

Izgatott, boldog és csodákkal teli várakozást kívánok előre is! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)