A 10 legszebb körömlakkom (szerintem)



A mai tízes listámban bemutatom nektek a szívemhez legközelebb álló körömlakkjaimat. Ha ti is olyan mániákus körömpingálók vagytok, mint én, pörgessetek lejjebb, hátha beleszerettek valamelyik csodába. :)


Avon nailwear pro+ naked truth
Tökéletes nude körömlakk, felvételire, állásinterjúra, esküvőre... mindenféle szolidabb öltözködést igénylő helyre tökéletes. Ráadásul ezek az Avon nailwear pro+ lakkok lazán kibírnak 6 napot minimális pattogással a körmökön munka, utazás, mosogatás mellett is.
Gyűrűsujjakon csillámos fedőlakkal igazán csinos, egyedi hatást lehet vele elérni.


Avon nailwear pro+ P602
Hasonlóan tartós, mint nude testvérkéje, és csodaszép igazi narancsos színe van! Az én elszíneződésre hajlamos körmeimet sem sárgítja be, imádom! :)



Avon nailwear pro+ coral reef
Újabb Avonos csodalakk, 6 napos futamidővel és olyan gyönyörűséges korall színnel, hogy ha ezt viselem, folyamatosan kérdezgetik, hogy mi ez és hol vettem. :)


Flormar Black Dot 05
Igazi kis gonosz dög... Csodaszép, mákostésztás hatás, szépen fed 2 rétegben, tartja is magát 4 napig szépen, de LEHETETLEN lemosni a pöttyöket. :( Mivel csak kapargatással tudom leimádkozni a feketéket a körmömről, erőteljesen gyengíti azokat, így elég ritkán nyúlok hozzá. Pedig ha le tudnám rendesen mosni...


Miss Sporty Lasting Colour 455

Gyönyörű tejcsoki színű lakk, de a tartósságával sajnos nem vagyok megelégedve. 2 napig rendben van, de a 3. estére már vállalhatatlan. Ha van időm, vagy alkalomra mindenképp barnát szeretnék, akkor kerül elő a dobozból.



Miss Sporty Lasting Colour 150
A vörös lakk - minden nő alapkelléke szerintem. Ez a Miss Sporty gyönyörű, tüzes árnyalatú, sokkal kevésbé narancsos élőben, mint a képen. Ez sem túl tartós, de talán kicsit tovább bírja, mint a barna. Nagyon szeretem, bár mióta óvodában dolgozom, kevesebbet nyúlok szegényhez.



Miss Rôse 89
Ezt a gyönyörűt még ki sem próbáltam, annyira új, de olyan gyönyörűséges, hogy muszáj volt beletennem a listába. Tervben van egy Miss Rôse-os Rôse Cosmeticses bejegyzés, ott majd írok róla részletesebben.



Aden Jewel Boxx

Őt sem próbáltam még ki, viszont az eddigi Aden lakkjaim 4-5 napig bírták, jól fedtek 2 rétegben és nagyon jó keféjük volt, így remélem, vele sem lesz másképp. Alig várom, hogy közelebbről is megismerjük egymást!



Essence  nail art special effect! 101 dalmations 22 black dress and white tie
Ez a tipikus "ez kell nekem, tök mindegy, mennyibe kerül és mennyi van benne és tartós-e és le lehet-e mosni" lakk... Hatalmas szerelem a miénk - egyelőre vele is csak az üvegből.


Essence nail art special effect! Feather effect 19 bird of paradise
Az utolsó szépség is egy Essence lakk, ráadásul őt sem próbáltam még ki, de nem tudtam otthagyni a DM-ben, annyira szép! Talán jövő héten ő kerül a körmeimre!

Örökkékékazég

2 megjegyzés:

  1. imádom a körömlakkokat, és ezek tényleg szépek. sok meg is van közülük. a Flormar Black Dot 05-höz én azt tudom neked ajánlani (nekem mindig bejön), hogy fesd le a körmöd egy alap lakkal. lehet ez átlátszó, színes, bármi, és arra fesd rá ezt. elméletben úgy simán lejön. nekem legalábbis eddig sikerült. ezt bármilyen csillámosnál, vagy szemcsésnél meg lehet csinálni. remélem tudtam segíteni.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekem sajnos úgy is beleragad, ha van alatta valami, szoktam is nevetni, hogy átmegy rajta a pötty. :( De azért nagyon köszi a tippet! :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)