2014. szeptember Pixibag


A Pixibox hatalmas, mindent elsöprő új szerelem az életemben. Több bloggernél is láttam/hallottam róla, végignéztem az összes eddig megjelent kiadást, boxokat és bageket egyaránt és leírhatatlanul tetszik az egész. Bármelyik eddigi kiadásnak nagyon örültem volna, így nem is volt kérdéses, hogy mostantól minden kiadás beszerzésén erősen fogok majd munkálkodni...



A tengerész stílusú szütyő üresen is csodaszép!
Az első Pixim a szeptemberi bag volt, ezt fogom most bemutatni. :) A cuki kis tengerészmintás szütyő 8 dolgot tartalmazott, ebből 6 teljes kiszerelésű termék és 2 minta.

Nive honey & milk krémtusfürdő, CaoNatur frissítő lábápoló krém, X.epil intim törlőkendő
Az utóbbi időben annyi tusfürdőm gyűlt össze (akciók, finom illatok, ajándékok), hogy legalább 2 évre el vagyok látva, ennek ellenére nagyon örültem ennek a tejes-mézes csodának! A Nivea krémtusfürdők a kedvenceim: fantasztikus illatuk van, finom krémesek, tisztítanak és hidratálnak. Az áruk nem túl barátságos, de ha bármilyen akciót látok velük, mindig beszerzek néhányat. Ha hidegebbre fordul az idő, biztosan vele fogok fürdeni az esetek többségében.

A CaoNatur márka elsőre nem volt ismerős, azonban később beugrott, hogy mintha régebben lett volna Caola tusfürdő meg talán valamilyen krém is otthon. És igazam lett, ugyanis a CaoNatur a Caola ujjászületése! :) Én egy frissítő-hűsítő lábkrémet kaptam, amit egyelőre még nem próbáltam ki, de mondjuk egy hosszabb állatkerti séta vagy városnézés után biztosan jó szolgálatot fog tenni. Az illata finom mentolos.

Megmondom őszintén, engem elkerült az intim mosakodók és törlőkendők láza. Nem részletezem, szerintem tök fölösleges, kész. Ettől függetlenül biztos el fogom használni a mintát, szerintem egy az átlagnál kevésbé gusztusosabb ülőke tisztítására.

Colgate Max White One azonnali fehérítő hatású fogkrém, Flormar alapozó, Flormar Black Dot körömlakk, Flormar Hot parfümminta
A fogkrém mindig hasznos, biztosan el fogjuk használni, ha elfogy a már bontott társa. A fehérítő hatására nagyon kíváncsi leszek, bár csodát nem várok tőle.

Ebben a kiadásban mutatkozott be elsőként a Flormar márka, rögtön 3 termékkel. Ennek megünnepléseként cserelehetőséget is biztosítottak, ami az alapozót és a körömlakkot illeti. Az alapozó, amit kaptam, nekem borzasztó sötét volt, így nagyon jól jött, hogy kicserélhettem, ezen már túl is vagyok. Az új szín tökéletesen passzol a bőrömhöz. Egyelőre csak egyszer próbáltam, az első benyomás alapvetően pozitív, viszont elég nehéz volt eldolgozni, sminkelés után fél órával is találtam még olyan pontokat az arcomon, ahova vastagabb réteg került fel. Bízom benne, hogy idővel összeszokunk majd, mert egyébként a színe, állaga és fedése tekintetében remek alapozóról van szó.

Így néz ki a Flormar lakk a körmeimen - ugye, hogy tiszta mákos tészta? :)
A körömlakk cseréje meg sem fordult a fejemben, annyira szép ez a világos kék árnyalat a fekete pöttyökkel. Ezt is egyszer próbáltam: csodaszép felkenve, olyan, mintha mákos tésztába nyúltam volna. :) A tartóssága egyelőre kétesélyes, a jobb kezemen 2 napot sem bírt ki, a balon pedig (itthon voltam, így nem mostam le a kopás ellenére sem) az ötödik napon is tökéletes volt. Ami miatt nem fogok sűrűn ehhez a lakkhoz nyúlni, az a lemosása… Tipikus csillámos lakk: az alapszín szépen lejön, de az összes (!!) pötty fennmarad és mindet egyesével kell lekapargatni. Ez egyrészt sok idő, másrészt baromi idegesítő, harmadrészt pedig gyanítom, a körmöknek sem tesz jót. Összességében nagyon tetszik ez a lakk, de biztos 3-szor át fogom gondolni a jövőben, hogy hozzányúljak-e.

A parfüm minták közül én a Hot fantázianevűt kaptam. Már a nevéből gyanítottam, hogy ez nem az általam kedvelt gyümölcsös, friss illat lesz és sajnos igazam is lett. Nagyon nem tetszik, sem az üvegben, sem magamon.

Dove Oxygen Moisture hajpakolás
A végére a Dove legújabb –Oxygen Moisture - termékcsaládjából származó hajpakolást hagytam. Na ennek olyan illata van, amiből viszont sosem elég! Örökké tudnám szagolgatni, nagyon remélem, hogy a hajamon is meg fog maradni legalább néhány órát. Nagyon különleges ez a buborékos textúra, engem a Boci Aeros csokikra emlékeztet. :) Még van egy utolsó adag a Gliss Kur pakolásomból, de alig várom már, hogy kipróbálhassam őt is.

Imádtam ezt a kiadást, sok-sok hasznos termék volt benne és külön öröm, hogy a két legkevésbé megfogó termék volt a két minta. Alig várom a novembert, hogy megrendelhessem a következőt! :)

A Pixibox honlapját itt érhetitek el: www.pixibox.hu

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)