Manikűrvadász 35. forduló és búcsú

Bár az előző fordulóból kimaradtam a költözés miatt, és a jövőben sem tudom biztosra ígérni a jelenlétem, ezt a fordulót semmiképpen nem szerettem volna kihagyni. Talán épp amiatt, mert tudom, hogy a következő fordulóra már akár meg is születhet Liza, és az első hetekben biztosan nem azzal leszek elfoglalva, hogy mit kenjek a körmeimre. Természetesen attól még, hogy anya leszek, nem fogom feladni a eddigi hobbijaimat, amik a blogolás mellett a körömfestés és a sminkelés, de abban biztos vagyok, hogy a nagy és bonyolult sminkek és manikűrök helyére egy ideig most az egyszínű lakkozások és az ötperces sminkek fognak kerülni. Nem akarom túl személyesre írni ezt a posztot, hiszen nem ez a lényeg most, de mindenképp szerettem volna méltó módon búcsúzni a csapattól, egy időre. Hogy ez mennyi lesz, azt még nem tudom, az is lehet, hogy Elizabet lesz a legjobban alvó baba, akit a földkerekség a hátán hordott és ugyanannyi időm lesz, mint eddig. Ez esetben max 1-2 fordulót hagyok ki. De persze az is benne van a pakliban, hogy ő lesz a világ legrosszabban alvó, legkeservesebben fogzó és mozgásfejlődő gyereke, aki mellett még egy sima lakkot sem tudok majd feldobni hónapokig, vagy akár évekig. Meglátjuk. Minden esetre ez a rövid búcsú most főként a többi résztvevő lánynak szól, és semmiképp sem örökre. A többiek, akik csak olvasni jöttek, a terveim szerint nem fognak nélkülözni, mert az írásra mindenképp szeretnék időt szakítani - akár a saját alvásom rovására is.



És akkor a talán túl hosszú bevezető végén el is kezdem a bejegyzés érdemi részét: végre Manikűrvadász! :) Ezúttal  - ahogy legutóbb is - ZsebBoszi blogját kaptam vadászmezőül. Mivel anno a blogján nézelődtem elsősorban, most az Instájára vetettem rá magam,  aztán fogtam is a fejem, mert alig tudtam választani. Végül egy nagy kedvenc technikám, a pöttyözés mellett döntöttem, amihez az alábbi őszi maniról vettem az inspirációt:



Kicsit a színeken változtattam, a magam ízlésére formáltam, de az alapkoncepcióba ezúttal nem nyúltam bele. Az alaplakk után a kisujjamra a BPS holo kollekciójának 5-ös, narancs árnyalata, a gyűrűs- és a középső ujjamra a Rimmel 60 Seconds 703 white hot love-ja, a kimaradt kettőre pedig az El Corazón Vampire in Love-ja került fel. Mindenből két réteget kentem, majd a szokásos Astor gyorsszárító fedőlakk után egy pontozó segítségével elkészítettem a pöttyöket. Egy utolsó réteg Astor fedő tette teljessé a képet.




Nagyon szerettem viselni a manit, örülök, hogy ezt választottam, mert mind az őszi tájhoz, mind a ruháimhoz, és a szívemhez is közel állt.
 

Nézzétek meg a többiek munkáját is:







Örökkékékazég

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült a manikűr, remélem hamarosan vissza térsz majd, az pedig úgy is kialakul majd, hogy mikor mire lesz idő :) Az elején én se foglalkoztam annyira a lakkozással :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igyekezni fogok! Nagyon hiányozna, utálom pucéran a körmeimet, úgyhogy remélem, sikerül majd időt szakítani a lakkozásra minél hamarabb. :)

      Törlés
  2. Jó lett a mani. :) És jó babázást! ^_^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hasonlóan gondolkdtunk. :) Tetszik a színkombináció, a pöttyökkel meg sosem lehet mellé lőni. :) Jó lett!

    VálaszTörlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)