Instanéző #20

Ahogy az első képen is látszik, a szeptember igencsak vegyes témájú és színes képi világú hónap lett, ami az Instagramomat illeti. Igazából nem csak az alkalmazásban, egyébként is egy tök jó, vidám és mozgalmas hónap volt, imádom visszanézni a képeket és feleleveníteni a keletkezésüket. :)





Jobbnál jobb kajákban most sem volt hiány. Mivel voltak melegebb és hidegebb napok is, így változó volt, hogy éppen hideg salátát készítettem, vagy egy forró babgulyást, minden esetre nagyon finomakat ettünk. Egy-egy hamburger is lecsúszott a hónapban, volt köztük nagyon finom és kevésbé jól eltalált is. A kedvenceim mindenképpen a levesek és a töltött csirke voltak.





Édességekből sem volt hiány, és kihasználva a végre jó időt, végre én is aktivizáltam magam a konyhában és nem csak a bolti nasik fogytak. Rengeteg sütit sütök mostanában, édeset és sósat is, így mondjuk a másnapi reggelit meg is oldom sokszor és nem kell pékárut venni. :) A kakaós csiga mellett a palacsinta-mánia is hatalmába kerített, ami azért fura, mert normális esetben, ha nem üdül senki a testemben, akkor egyikért sem rajongok. Tipikus megeszem, ha muszáj kaják voltak eddig, most meg képes vagyok éjjel 11-kor is nekiállni palit sütni és bizony előfordult már, hogy hasonló tájban küldtem el a férjemet kakaós csigáért. Bocs, Cicc, egyúttal pedig köszi és szeretlek! Ha már emlegetem ezt a csodapasit, maradok is nála: szülinapos volt szeptemberben, így tortát is sütöttem. Semmi extra nem volt, bolti puding és hipergyors piskóta készült csak, de finom lett. :)





Alakult a ház is a hónap során, főként Liza szobája. Végre elkészült a fal, lekerült a szőnyeg és a kiságyat is összerakta a férjem. Nagy szívfájdalom, hogy csak a leírás értelmezésében tudtam segíteni, de mivel nem fértem volna oda a pocakomtól, meg amúgy is röpke 110 kilót jelent az ágy, természetesen nem sok vizet zavartam közben. Imádom a babaszobát, mind a színeket, mind a díszítést és a bútorokat, nagyon elégedett vagyok magunkkal és a választásainkkal. :) Néhány egyéb home dekor cuccot is mutattam, alakul a családi képkeretünk és előkerült a kézimunkázós kosárkám is.




Imádom az őszi táj látványát, ami az októberi képeimben majd meg is fog jelenni, hiszen már most telepakoltam az Instámat vele. Szeptemberben még kevésbé voltak szépek a fák, így az eddig is jól bevált ég-fotóknál maradtam többnyire. Volt egy csodaszép dupla-szivárvány is a hónapban, az egyik idejárós cica pedig iszonyú édesen aludt a szomszéd ház tövében. :)




Nagyon szeretem a hasam látványát, figyelni a fejlődését, növekedését. Tudom, hogy valakinek ez nem tetszik és utálják a terhes nők alakját, de számomra nincs szebb ennél az állapotnál, legyen szó akár a saját testemről, akár vad idegen várandós nőkéről. Szívesen fotózom a fentről látható állapotot is hétről-hétre, és időnként a férjemet is megkérem, hogy készítsen rólam pár képet, egyrészt a babanapló, másrészt a babavárós posztok illusztrálása miatt. Meg persze emlékbe, hiszen tényleg csodásnak tartom ezt az állapotot. 





Nem ez a jellemző mostanában, de a régi követők kedvéért igyekszem némi beauty tartalmat is közzétenni. Persze én is imádom még mindig ezt a világot, most is épp hetek óta azon dilemmázok, hogy milyen adventi naptárt vegyek - szigorúan szépségápolásos vonalon maradva -, de nyilván nem ez a legfontosabb most számomra. A Balea lajháros testápoló hamarosan közületek talál majd gazdára, a Mülleres kismamatusfürdőt viszont semmi pénzért nem váltanám le, imádom! Készülődök a Glamour-napokra, egy Essence kollekció totál levett a lábamról és végre használhatom a kedvenc őszi rúzsaimat! Mindig is az őszi színek voltak a kedvenceim a sminkekben, szóval nagyon élvezem a készülődést, minden egyes indulás előtt.




Ahogyan magamnak is vásároltam, úgy persze Liza sem maradhatott ki a jóból, jópár dolgot kapott a hónapban. Töredékét mutattam csak meg, de a szopipárna és a kisruha is nagy sikert aratott a körötökben. :) Az anya- és apabögréinket hatalmas lelkesedéssel használjuk, épp valamelyik nap mosolyogtunk össze, amikor pont mind a ketten ezekből ittunk egyszerre - tök véletlenül. Ja, és megtaláltam a kislányunk karácsonyi szettjét is az F&F leárazáson, így készíthetünk majd közös, karácsonyi pulcsis képet hármasban. :)




Szeptember hónap akkor is ünnepi időszak lenne számunkra, ha nem ekkor lenne a férjem szülinapja, ugyanis ekkor házasodtunk össze. 6 év telt el azóta, és bár külsőleg mindketten sokat változtunk, belülről úgy érzem, semmi sem változott. Hihetetlen, hogy csak 6 év telt el, hiszen nem is emlékszem a férjem előtti időkre, de mellette az is elképesztő, hogy már majdnem 8 éve együtt vagyunk, hiszen ugyanolyan szerelmes vagyok, mint az elején - ha nem jobban. :)




Ha még nem követtek Instagramon,
IDE kattintva megtehetitek! :)




Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)