Babavárás #17 - Lizi vagy Marci?

 Június 18-a van, 29-ére van időpontunk a dokihoz. Nem egészen 2 hetet kell várnunk. Nyilvánvalóan nagy az izgalom amiatt is, hogy minden rendben van-e, de a fáradékonyságot leszámítva még mindig tökéletesen érzem magam, Ficánka pedig mozgolódik reggel-este minden nap, néha napközben is egy picit. Szóval az biztos, hogy él, meg az is, hogy nő, hiszen egyre erősebben és határozottabban érzem őt. Meg persze a hasam mérete is jelzi, hogy alapvetően ő rendben kell, hogy legyen. Persze ettől még lehet bármi, de bízom benne, hogy nincs gond.







A nagyobb izgalom most bennünk inkább a nemével kapcsolatos. Bár a vásárlás szempontjából teljesen mindegy, mert mindenből uniszexet veszünk a későbbi tesókra gondolva, azért jó lenne már tudni, hogy ki is ez a Ficánkának nevezett cukiság a hasamban. Egyébként minden lehetőségnek örülnénk természetesen, de – bár a pelenkán belüli testrészek ápolásával kapcsolatban vannak félelmeim – mindketten fiúban gondolkozunk elsőre, Cicc csak mert közelebbinek érzi magához, én pedig mert mindig is bátyust akartam, és szeretném, ha az én lányomnak vagy lányaimnak megadatna ez a dolog. Bár ha belegondolok, mennyi cuki rucit lehetne egy kislányra feladni, megszakad a szívem érte, de egyelőre be kell érnünk eggyel. :D




Sok kismama mondja, hogy a terhessége elejétől érzi, ki van a pocakban. Fura, de velem ez sokáig egyáltalán nem volt így. Amikor kiderült, és a doki is megerősítette a létezését, akkor nagyon reménykedtem abban, hogy lány lesz, a 12 hetes UH-n elejtett „talán fiú, de ne vegyenek komolyan, mert bármi lehet”-nél ki is akadtam, hogy dehogy fiú, nekem nem kell fiú. :D  Valamikor a 15. hét közepe felé aztán teljesen random egyik reggel a szokásos has-simikor nem úgy köszöntem, hogy „Szia Ficánka/Kicsim/Nyuszikám”, hanem közöltem félálomban, hogy „Jó reggelt Marcián”. Aztán még 3-4 napig végig Marciztam, nem is értettem magamat. Most, egy héttel későbbre sikerült leszoktatni erről magam és újra uniszex becenevek vannak, de azóta is tök biztos vagyok benne, hogy fiú lesz.


Nem vagyok babonás, de tényleg nagyon izgat a dolog, így keresgéltem néhány itthoni tesztet, illetve testi tüneteket és jeleket is a nemekkel kapcsolatban. Természetesen tudom, hogy ezeknek a nagy része baromság, de kíváncsi voltam, milyen arányban oszlanak meg a házi tesztek.


A kínai fogantatási naptár szerint fiú. Végignéztem anyukám terhességeit is, 5-ből 2x jött be, szóval nem adok neki nagy hitelt. Megcsináltam a szódabikarbónás és a sütőporos teszteket is. Mindkettőnél az van, hogy ha savas a vizelet, tehát sör szerűen pezseg a keverék, akkor fiú, ha pedig éppen csak buborékozik, mint a pezsgő, vagy valamilyen üdítő, akkor lúgos a dolog és lány lesz. Ugyanabból a pisiből csináltam, a sütőpor szerint fiú, a szóda szerint lány. Köszi. :D


Egyéb népi praktikák, mint a has formája, rosszullétek létezése, pattanások megjelenése, kívánt ételek, hízás helye és társai teljesen megoszlanak, gyakorlatilag szabályosan váltakozik, hogy mikor, melyik oszlopban találom meg a rám megfelelő állítást.


 Kislány vagy kisfiú? Rózsaszín vagy kék? Elizabet vagy Marcián? Hamarosan kiderül. 😊

Update, júni 30: Egyelőre inkább kislánynak tűnik, de még nem biztos. Egyébként minden rendben van, ügyes, ficánkolós, egészséges, teljesen normális baba. 😊


folyt. köv.
 
 

Örökkékékazég

2 megjegyzés:

  1. Kedves Betti!Nem régen kezdtem el követni a bejegyzéseidet.Nagyon klassz vagy és nagyon emlékeztetsz 3évvel ezelőtti kismama állapotomra....boldog babavárást Zsuzsi83

    VálaszTörlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)