Instanéző #14

A február elég mozgalmasra sikeredett nekünk. 7 éves lett a kapcsolatunk, ennek megünneplésére egy 3 napos utazást szerveztünk, ami során rengeteg gyönyörű helyre ellátogattunk. Több állatkertben is jártunk (és már tervezzük a következőt :D ). Itthon kifejezetten jókat és mutogatni valókat ettünk, ezúttal a körmeimmel is foglalkoztam eleget és jó pár kozmetikumot is fotóztam. Nem szoktam számolni a képeket, de szerintem legalább másfélszerese a szokásos havi adagnak a mostani termés, még úgy is, hogy a legrövidebb hónapról van szó. Lássuk is a képeket! :)





A hónap kajafronton nagyon rendben volt. Kaptam ágybareggelit, ezúttal töltött bundás kenyér formájában. Sütöttem zöldséges csirkét, pizzát, sajttortát és pogácsát is. Készítettem isteni babgulyást, kóstoltunk undorító chipset és a szotyifüggőségem is visszatérni látszik. Az egyik kedvencünk a barackos tejszínes csirke, ehhez is volt szerencsénk a hónapban (általam :D ). Ja, és végre lehet kapni finom epret. Aranyáron, de jobb, mintha csokit vennénk. :)






A körmeimmel való kapcsolatom mostanában eléggé hullámzó. Gyakran úgy érzem, felesleges vigyázni rá és levágom rövidre, aztán persze mindig akkor jön rám a lakkozhatnék, amikor épp totál csutkák. Ettől függetlenül egészen mutatós manikat alkottam a hónapban szerintem. :)





Utazás közben is szeretek mostanában fényképezni, nagyon megszerettem az ilyen képek hangulatát. Mielőtt nekivágtunk a Lillafüredre vezető útnak, a naptárunkba is bepillantást engedtem picit. :)




Elég sok termékfotót lőttem a hónapban, illetve a szokásos Look Fantastic idézet is helyet kapott a képeim között. Az új Essence palettámmal és a márványos Avon rúzzsal azóta sem tudok betelni.





Nem szoktam celebeknek/sztároknak/ismert embereknek írogatni, maximum ha valaki az égi színpadra költözik, akkor írok pár sort. Viszont Darren Criss szülinapja mellett nem tudtam szó és az egyik kedvenc róla készült képem nélkül elmenni. Utólag és itt is Happy 30, Darren! 💓




Sminkekből most csak 2 volt látványosabb, de mindkettőt szerettem.




Sok-sok állattal találkoztunk a hónapban, és ezt most a szó legkedvesebb értelmében értem. :D Életemben először sikerült megsimiznem egy zebrát és egy kedves, bújós macsekkal is összefutottam. 






A szokásos Duna-fotó mellett ezúttal a lillafüredi vízesés is beállt a vizes képek sorába. Több várat is láttunk utunk során, a diósgyőriről és az ónodiról is készítettem képeket, illetve a vízesés melletti kis bástya is meg lett örökítve.






A szokásos havi szelfi-adag is megvolt, hol Ciccel, hol nélküle. A közös képeinkért oda vagyok teljesen. :)




Jópár cuki tartalom is helyet kapott az Instán a hónapban. A pénztárcám lassan két éves, Ebay-es és kifogástalan állapotban van még mindig, a mamuszom szintén Ebay-ről van, az unikornisos Balea tusi-láz pedig engem is elért. Ja, és találtam a Pepco-ban hipercuki csivavás bögrét.





Végül néhány random, kategóriába nem igen sorolható kép következik. A kedvencem a kötelező dagonyára felhívó gyöngyösi tábla, illetve a 7. évfordulós emlékeztető. :)




Ha még nem követtek, IDE kattintva megtehetitek. :)


Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)