Nyelvtörőzzünk együtt!



Nemrég egy reggel ébredezés közben egy nyelvtörőzésre való invitációra lettem figyelmes. Nagyon szeretek ilyenekkel szórakozni, viszont egy hirtelen ötlettől vezérelve ezt most nem egyedül szerettem volna megtenni. Fogtam tehát a kamerát, meg az állványt, feldobtam egy gyors sminket, és felvettem a bénázásomat. Ez a fajta, haszontalan, ám szerintem roppant szórakoztató videó teljes mértékben újdonság a csatornán, így nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre ezzel kapcsolatban. Illetve arra is, hogy nektek mennyit sikerül kimondani elsőre!






Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)