101-1001 kihívás #4



A 101-1001 kihívás lényege nem más, mint hogy 101 saját magunk által meghatározott dolgot teljesítsünk, 1001 nap alatt. A listám elkészítése óta eltelt egy év, így ideje beszámolni arról, hogyan állok. Legutóbb a második 25 pontomról írtam nektek, most jöjjön az 50. és 75. közti tervek/kívánságok/megcsinálandó dolgok sora!

Kezdés: 2016. január 1.

Befejezés: 2018. augusztus 28.








A teljesen elkészült pontok jelölése: 🙌
A részben elkészült pontok jelölése:  🙋
Amiről írtam vagy készítettem videót, azt belinkelem. :) 






🙌 51. beszerezni egy új kamerát: karácsonyra megvettük végre a több, mint egy éve kinézett kamerát és imádom! :)

🙌 52. újra végignézni a Glee-t: ööö… izé. 3x sikerült azóta! :D

🙋 53. enni egy dunai hajóétteremben: ki van nézve, de még nem mentünk el

54. 3-szor vendégséget szervezni itthonra, legalább 4 embernek: ezzel sehogy sem állok, őszintén szólva ide nem is szeretnék már semmi ilyesmit szervezni.

🙋 55. készíteni egy blogos bögrét: még nem rendeltem meg, de megszerkesztettem. Félsiker! :)

🙋 56. 5 új külföldi városban járni: Bécs felé Parndorf-ban megálltunk Bipázni egyet nyár elején. Máshol külföldön nem voltam azóta. 1/5

57. kitágíttatni a gyűrűmet, hogy ne nézzünk ki úgy együtt, mintha a férjem szeretője lennék: elvileg az évfordulónkra (febr. 19.) megcsináltatjuk. :)

58. nem elájulni Simon Kornéltól és közös képet csinálni vele: attól a pasitól még mindig elájulnék, ha hozzá kéne szólnom. Furcsa, mert nem szoktam így isteníteni embereket. Rajongó típus vagyok, nagyon is, de általában az alakítást értékelem, ritkábban az embert. Kornél viszont elveszi az eszem. :D

59. újra látni a Black Comedy-t: még nem voltunk, de rám férne egy kis Beatles-muzsika (rövid az előadás, emiatt elé betettek egy kis félórás koncit), szerintem tavasszal elmegyünk. :)

60. 1 hónapig nem vásárolni Ebay-en semmit: decemberben majdnem megálltam, de végül 30-án mégis becsúszott néhány dolog. Upsz!

🙋 61. megkeresni 5 embert, akikkel régen jóban voltam, de évek óta nem beszéltünk: „kutatás” szintjén megvolt az 5, de konkrétan még csak egy emberre írtam rá. 1/5

🙋 62. megnézni az összes Robin Williams filmet: kb a felénél tartok.

🙌 63. levelet írni legkedvesebb exemnek, megkérdezni, hogy van: ez egyébként nálam nem nagy dolog, mert éppen azzal a sráccal, akire itt gondoltam, szoktunk néha beszélgetni. Nem túl gyakran, de tudunk egymásról, szóval ezt teljesítettnek tekintem.




🙌 64. kibírni egy hetet kóla nélkül: betegség miatt, de sikerült! :)

🙌 65. beszerezni egy kameraállványt: asszem márciusban vettem.

66. befejezni az évekkel ezelőtt elkezdett kockás, kötött takarót: említettem korábban, nem tudom, hol vannak a varrós, kötős, hímzős, stb. cuccaim. Majd költözés után.




🙌 67. Agárdra menni, Bereczki Zoli koncertre (újra): voltunk is, leszünk is! :)

68. újra végignézni a Tuti gimit: még nem vettem rá magam, félek a pszichopatáktól az utolsó évadokban. :D

🙌 69. fszt. 1. sor közepén megnézni egy előadást az Operaházban: esélytelen, nem ülök középre, csak szélre. De egyébként még gimiben volt ilyen, szóval végülis pipa. :D

🙌 70. végignézni 3 új sorozatot: Brothers and Sisters, Suburgatory, Hart of Dixie, Veronica Mars, Everwood. És ezek csak az újak, olyat is néztem, amit már ismertem. Nem vagyok normális, tudom. :D

71. smink nélkül utcára menni és dokumentálni: nem volt ilyen egyszer sem, mert idegesít, hogy nincs szemöldököm smink nélkül. Olyan, hogy csak egy szemöldökcerka meg egy spirál volt rajtam, olyan előfordult többször is.




🙌 72. 3-szor ágyba reggelit vinni a férjemnek: van itt 3 strigula, úgyhogy biztosan volt. Egy amerikai palacsintára meg egy sajtos virslire emlékszem egyébként, a 3. nem tudom, mi volt. Én bezzeg majdnem minden hétvégén el vagyok kényeztetve. <3

73. megkóstolni a koktélrákot: még nem vettem rá magam.

74. újra látni a Tanulmány a nőkről-t: a tavaszi előadásokról lemaradtunk, de most nagyon figyelek, hátha lesz még az évadban. :)

🙌 75. újra látni az Illatszertárt: filmen többször is, színházban kimaradt 2016-ban. A film miatt teljesítettnek tekintem, hiszen ugyanaz. :)


Igyekszem a következő adaggal sem sokat várni, remélem, érdekesnek találjátok ezeket a beszámolókat. :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)