101-1001 kihívás #3



Kezdés: 2016. január 1.
Befejezés: 2018. augusztus 28.

A 101-1001 kihívás lényege nem más, mint hogy 101 saját magunk által meghatározott dolgot teljesítsünk, 1001 nap alatt. A listám elkészítése óta eltelt egy év, így ideje beszámolni arról, hogyan állok. Legutóbb az első 25 pontomról írtam nektek, most jöjjön a 26 és 50 közti tervek/kívánságok/megcsinálandó dolgok sora!





A teljesen elkészült pontok jelölése: 🙌
A részben elkészült pontok jelölése:  🙋
Amiről írtam vagy készítettem videót, azt belinkelem. :) 



🙋 26. vacsi után tv helyett elmenni sétálni: egyelőre nem volt ilyen, viszont a mindennapos esti tv sem olyan alap már, mint egy évvel ezelőtt volt. :) Az a baj egyébként ezzel, hogy mire Cicc hazaér este és megkajálunk, már tök sötét van, így semmi élvezeti értéke nincs az egésznek.


🙌 27. kipróbálni 10 új receptet: gyömbéres csirke, egyben fasírt bacon-be göngyölve, kenyér, pizzás csiga, csípős sajtfalat, húsos pite, kalács, mustáros-zöldséges-felvágottas rakott csirke, pizza saját tésztával, piskótatekercs.

🙋 28. ellátogatni 5 új állatkertbe: Törökmező, Bécs, Felsőlajos

🙋 29. találni 3 jó dolgot a fociban: csapatjáték, ezáltal együttműködésre nevel

🙋 30. 10 új magyar településen járni: Felsőlajos, Zalaegerszeg, Gönyű, Ják, Rezi, Keszthely, Kisrákos, Ócsa, Mosonmagyaróvár,

🙌 31. újra megkedvelni Mező Misit: nem! Zeneileg az égvilágon semmi bajom vele, de emberileg sosem fogok már úgy viszonyulni hozzá, ahogyan régen. Pedig láttuk 2016-ban is, még a megríkatásában is részt vettem egy év eleji Bereczki koncerten, de nem lesz már soha a szívem csücske. A feladatot teljesítettnek érzem, mert próbálkoztam, de a szimpátiát nem lehet erőltetni.

🙌 32. random, meglepi képeslapot küldeni valakinek: Legalább 10 ilyen volt, szeretek meglepetést okozni. :)

🙌 33. 1 hétig semmilyen édességet nem enni: nagyon hangulatember vagyok, és ez az étkezési szokásaimat is rendkívüli módon befolyásolja, így néha az édes, néha pedig a sós dolgokra vagyok rákattanva. Szerintem többször is előfordult, hogy nem ettem hetekig semmi édeset.

🙋 34. szerezni egy új barátot: vannak jelöltjeim, de egyelőre senki konkrét. :)

35. ellátogatni a Csodák Palotájába: téli-tavaszi tervek közt szerepel.

🙌 36. újra végignézni a Szívek szállodáját: évente megnézem, természetesen 2016 sem volt kivétel, sőt, az új részeket is végigdaráltam már a premiernapon. :) Nagyon reménykedem a folytatásban egyébként, mert bár a lezáratlanság nem annyira zavarna, de egyik elképzelhető végkifejlet sem tetszik, és így nem jó.

🙋 37. enni egy élőzenés étteremben (nem mulatós): még nem mentünk el, de kinéztem a helyet.

🙌 38. újra látni a Csoportterápiát: a Madách Színház félét láttuk januárban, illetve Vácon is lesz idén év elején, a győri csapattal. :)

🙌 39. egyedül kinyírni egy pókot: megtörtént, de az életemért harcoltam közben. Köszi, arachnofobia…

40. készíteni egy olyan közös képet Bereczki Zolival, ahol már vörös vagyok: lehetőség többször is lett volna, de lusta voltam végigállni a sorokat… Majd idén Agárdon elkapom! :D

41. nyelvvizsgázni – vagy legalább megpróbálni: ajjaj…

42. kirakni a Rubik kockát Youtube-os videónézés nélkül: neki kell feküdnöm, de menni fog!

43. dodgemezni: több sebből vérzik a dolog. Egyrészt fosok félek,de nagyon. Másrészt szerintem be sem férek egy ilyen pici autóba. :D Harmadrészt zavar, hogy röhögnek az emberek a visításomon. Ha lenne egy totál elhagyatott helyen, ahol csak Ciccel ketten lennénk, akkor tök szívesen, de szerintem ez a pont nem lesz teljesítve.

🙌 44. éjjel aludni, nappal ébren lenni legalább egy hónapon keresztül (igen, nálam ez problémás): 2016. febr. 18-márc. 23. Ez van ideírva, nem emlékszem rá. de végig vonalkáztam, szóval gondolom, igaz. :D

45. enni a Korhelyben (Rákóczi Feri étterme): még nem ejtettük meg.


 
🙌 46. beszerezni egy külföldi, drága indie lakkot: Nem én voltam az elkövető, de Cicc állítólag találkozott a Télapóval a Nailland stand előtt és küldött nekem az öreg egy FUN gyönyörűséget. :)

🙌 47. megcsinálni végre az esküvői fényképalbumunkat: csodával határos módon, de szeptemberben, végre, az 5. házassági évfordulónkra elkészült a remekmű!

48. megnézni a Lepkegyűjtőt és nem félni Bereczkitől: Az utóbbi időben sokkal pánikolósabb vagyok, mint valaha, szóval nem sok esélyét látom a dolognak sajnos. Mondjuk jobb is, mert 1-1 színészt nem tudok szétválasztani bizonyos karaktereitől, és Zoli nekem tündérbogár kell, hogy maradjon, nem egy pszichopata. :D

49. megnézni újra Fenyő Mikit: a Fenyő-ünnep ezúttal kimaradt, mert ütközött a The Blackbirds karácsonyi koncertjével, de augusztusban a Margit-szigetre nagyon szeretnék elmenni, meghallgatni őt.

🙌 50. megtanulni szépen lereszelni a körmeimet (csipesz forever! :D ): nem, nem és NEM! Próbálkoztam, de nekem a reszelő roncsolja a körmeimet. Akkor is, ha egy irányba, szabályosan, ahogy kell... A csipesz sokkal kevésbé tesz kárt a mancsomban, így annál maradok és kész. Szintén teljesítettnek érzem, mert sokat próbálkoztam vele, viszont a felismerés, hogy nem tesz jót, visszatart a folytonos használattól.


Igyekszem a következő adaggal sem sokat várni, remélem, érdekesnek találjátok ezeket a beszámolókat. :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)