Instanéző #8 - nyaralós különkiadás

Idén a nyár legvégére, augusztus és szeptember közös hetére időzítettük a nyaralást. Mivel a többi közösségi oldalon nem voltam túl aktív, igyekeztem az Instagram fiókomat gyakran frissíteni, így napi 2-3 képet fel is töltöttem. Szuper élményekkel gazdagodtunk, ahogyan minden utazásunk alkalmával, végig ngyon jól éreztük magunkat. :) Ahogy mindig, ezúttal is dúskáltunk a programokban, amikről 3 vlogot is láthattatok a Youtube-on. Akik viszont a videókat kevésbé értékelik, azok megnézhetik a képeket is egyben, itt és most. :)




Az egész egy "bejelentő" képpel kezdődött, hiszen szeretek előre szólni nektek arról, amikor nem vagyok itthon. Ilyenkor nyilván kevesebb az időm a blogra, nem tudok azonnal válaszolni a kommentekre, és megosztani a korábban beidőzített tartalmat, bunkónak viszont nem szeretnék tűnni. 




Ahogy itthon, úgy utazás közben is szeretem az enni- és innivalókat fényképezni. A vlogokba többnyire belekerült minden kaja, így a fotózás az italokra koncentrálódott. A legfinomabb a citromos sör volt, a legszebb meg a veszprémi jégkása. :)





Néhány közös szelfi is készült, többnyire dínókkal a háttérben. :D 2 dínóparkban is járunk, ami eléggé újdonság, így velük muszáj volt a közös kép. Még induláskor készült egy önfotó rólam, egyébként magamat nem fényképeztem, csak Ciccel együtt. :)




Ő is készített rólam pár lesifotót a Balatonnál, és mivel nagyon megtetszett mindkettő, fel is töltöttem a képeket. Amin látszik az arcom, az lett a privát profilképem is, a másikon pedig imádom a hajam. Itt üzenném mindenkinek, aki igénytelennek tartja fésületlenségemet, hogy szerintem meg igenis tök szép. Új felfedezésem, hiszen hátulról ritkán látom, de tényleg tetszik a kis rakoncátlan valóm. :) Hajózni is voltunk, illetve a Balatont és a Kis-Balatont is megcsodáltuk - persze csak kívülről. :)





Szebbnél szebb épületeket is láttunk a hetünk alatt. A Parlament egyértelműen a kedvencem, de a zalavári romok, és a mignonok is nagyon tetszettek. A jáki templomnál nincsen szebb, bár már mindketten jártunk nála régen, maradandó élmény volt most is.





Szokás szerint a naplementék is elvarázsoltak, a legszebbeket meg is mutattam.






A végére 2 random kép maradt, az egyik egy hatalmas csapat szeretetéhes nyusziról, akik ahogy meglátták a simogatási célzattal benyúló kezemet, odatömörültek hozzám, a másik pedig a kiccsalád három tagjáról, akik jelenlétükkel emelték a nyaralás hangulatát, az utolsó reggelen pedig elégedetten elcsórták a kajánkat. :D





Köszi, hogy velünk voltatok, ha csak ennyire is! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)