31 feladatos köröm kihívás #13 - állatmintás

Kedvenc kihívásom újabb fejezetének feladata nem más, mint egy állatmintás mani készítése. A párducmintát - ami talán a legegyszerűbben lenne megoldható - utálom, mind ruhában, mind körömfestésben, így az ki lett lőve. Gondoltam tigrisre, zsiráfra és valami cirmos cicamintára is, végül rámjött az ötperc, hogy én fekete-fehér körmöket akarok, így zebrákat készítettem. Az alapminta elmehetne fehér tigrisnek is, de a gyűrűsujjamba igyekeztem mindent beleadni, így egészen zebrás lett. Szerintem. :)  



Az alapot természetesen a Rimmel Nail Nurse 14 napos kúra jelentette ezúttal is, majd az Essence gél kollekciós 033 Wild White Ways került a gyűrűs kivételével az összes ujjamra. A zebra hátterét az Avon Coral Reef-je biztosította.





Miután megszáradt minden körmöm, egy nagyon vékony ecsettel elkezdtem a zebra-mintát. Csíkokat és fektetett V betűket rajzoltam, teljesen random módon. A fekete lakk egyébként a Lovely gél hatású feketéje volt, az ecset pedig az Avon kétvégű díszítőjének szőrös fele.

A zebrához szintén a két eddig is használt lakkot és az avonos eszköz mindkét végét használtam. Elsőként fehérrel megrajzoltam a nyak és a fej formáját, majd a füleket is. Miután ezzel megvoltam, a fekete lakkal kialakítottam az orrot, a szemet és a "hajat", majd az arca és a nyaka két oldalára húztam pár csíkot. Ahol kellett, még alakítottam a fehérrel, elkészítettem az orrlyukakat és a szem fehér részét. Utolsó simításként a szembogár maradt csak, amit szintén a fekete lakkal oldottam meg.



Nyilván nem tökéletes, de szerintem felismerhető és cuki manikűr lett. :)


Nektek hogy tetszik?








Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)