Instanéző #4



Újabb hónap telt el, ráadásul egy elég aktív hónap - legalábbis ami a képeket illeti. Májusban rengeteget fényképeztem, ezúttal nem volt semmi berögződött téma, csak a szokásosak. Fotóztam sminkeket, virágokat, kozmetikumokat, eget és körmöt, kaját és teljesen random dolgokat. Ha kíváncsiak vagytok ezekre, maradjatok velem! :)





Májusban ellátogattunk a Fővárosi Állat- és Növénykertbe, ahol rengeteg gyönyörű virágot sikerült lefényképeznem. Ezeknek egy része persze az Instagramon kötött ki. Cicctől is kaptam virágot, ezeket is örömmel töltöttem fel. :)





Enni- és innivalókat is nagy örömmel fogyasztottam és fényképeztem. Két adag is készült ezekből a képekből, ugyanis az eper külön montázst érdemelt, annyiszor szerepelt a hónapban. :) Ehhez hasonlóan egy pogácsasütés is több lépésben lett megörökítve.






Az eget is szívesen fotózom mindig és a hónapban több naplementét is sikerült elcsípnem. Többször véletlenül sikerült, majd célzottan fényképezni is kiültünk a Duna partjára valamelyik este. Rengeteg jól sikerült képet készítettem, a szebbeket fel is töltöttem.





Sminkeket és kozmetikumokat is fotóztam, mind magamon, mind önmagukban. A hónapban viszonylag gyakran készítettem sötétebb, erősebb szemsminkeket. Ahogy az alapozó kezd a meleg miatt elmaradozni, úgy durvulok a színekkel. Persze csak amíg lehet, mert gyanítom, hamarosan minden le fog folyni rólam, így a szám marad az egyetlen hangsúlyozható terület. :)







Nem csak az epres manikűrt készítettem a hónapban, sok más színes lakkozásom is volt. Több is a kihívásom részét fogja képezni, amint eljutok odáig, hogy megírjam azokat a bejegyzéseket. :)






Végül következzenek a random képek, amik között van 1-2 szerelmes pillanat, némi ping-pong, bloggerlife és egy kis váci utca-részlet. :)







Ha tetszenek a képeim, IDE kattintva érhetitek el az Instagram fiókomat, ahol követve azonnal látjátok őket! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)