31 feladatos köröm kihívás #12 - csíkos


A kihívásom kicsit háttérbe szorult az utóbbi időben, de természetesen nem adom fel, végigcsinálom! :) A mostani feladat valamilyen csíkos mani elkészítése volt, aminek nagyon örültem, mert elég rossz állapotban vannak a körmeim mostanság, így elég rövidek, a csíkokat viszont, ha jól használom, optikailag nyújtja kicsit őket. Az elgyengülés oka a következő nem bevált termékes videómban látható lesz, most erről többet nem is írnék. Sokkal inkább viszont a csíkos körmeimről, amiket nagyon szerettem viselni egész héten, több okból is. :)




Az egyik ilyen ok az alapszínül választott piros lakk. Ő nem más, mint a Golden Rose Paris Magique Colour kollekció 308-as darabja, ami elképesztően szépen csillog-villog már az üvegben is... A körmökön még szebb, úgyhogy biztosan fogtok még vele találkozni, mert beleszerettem! :)




A mani ötlete egyébként  INNEN származik. Tetszett így sárgán is, de valahogy mostanában nagyon a pirosak és pinkek felé húz a szívem, így szinte egyértelmű volt, hogy piros lakk után fogok nyúlni.

A Rimmel Nail Nurse után felkentem az összes körmömre a pirosat, majd az Essence gél hatású 033 wild white ways-ével kb az egyharmadát fehérre festettem minden ujjamnak. Természetesen ugyanazt az odlalt festettem, így rendezett hatást keltett az egész.




Miután ez megszáradt,a Lovely gél hatású feketéjéből kicsöpögtettem egy kisebb mennyiséget egy lapra és az Avon kétvégű körömecsetével elkészítettem a három vékony csíkot. Nem lett tökéletes, viszont a jobb kezem sem lett sokkal csúnyább a balnál, szóval szerintem kihoztam a maximumot a szabadkézi mintázásból. Persze csinálhattam volna matricával, de nem szeretem a túl precíz, művi csíkokat. :)

Végül az Astor Pro Manicre Already Dry! fedőlakkot használtam, ami ezúttal szerencsére nem kente el a mintázást. :)

Hogy tetszik nektek?



Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)