Tavaszi tag :)



Örökkékékazég

5 megjegyzés:

  1. Nálunk szerbiai tavasz van,de ugyan az :D jó a hajad :)

    VálaszTörlés
  2. Iphoneod van? Régebben nem ugy volt hogy elitelted az iphone-osokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Senkit sem ítélek el semmi miatt, normális emberek ilyet nem tesznek, hiszen senki nem több a másiknál semmivel sem... Tény, hogy túlárazottnak tartom és lehet, hogy említettem ezt a blogon is, de sosem mondtam, hogy rossz/elítélendő. Egyébként amiatt választottam ezt kb másfél hónapja, mert ez a régebbi modell most már egészen megfizethető és épp nagyon kiábrándultam a Samsung+Android kombóból, a Windows op-rendszer pedig nekem telefonon borzasztó. Meg vagyok vele elégedve, tervezek videót is róla. :)

      Törlés
    2. Ugyanilyenem van nekem is, 4S, csak nekem mar 2 eves. Soha semmiert nem cserelnem le az ios-t androidra mostmar. :) csak a 4S kezd elavulni, lassan cserelem mostmar :) a video erdekelne :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)