PreVital Nemzetközi Macskakiállításon jártunk



A legtöbben szerintem tudjátok, hogy mennyire szeretem a cicákat. Mindezt kb. olyan vehemenciával, mint ahogy Gombóc Artúr a csokoládét. Jöhet hosszú szőrű, rövid szőrű, szőr nélküli; kicsi, közepes, hatalmas; vörös, fehér, szürke, cirmos, bármi. Ha nyávog, én szeretni fogom, az biztos. Sajnos itthon nem lehet cicánk, erről is írtam már, sőt, arról is, hogy amint elköltözünk innen, szerintem bútorok és egyéb hasznosságok helyett is elsőként egy macsek fog beszerzésre kerülni. Vörös lesz, kandúr és valami olyasmi neve lesz, mint Béla, Géza, Károly, vagy Rudolf. :D Addig is egy plüssmacskán élem ki a vágyaim, aki konkrétan családtag: jön velünk nyaralni, szokott kapni vacsorát és velünk is alszik. :D De valahogy mégsem az igazi, így mikor megláttam, hogy cicakiállítás lesz február első hétvégéjén, tényként közöltem a férjemmel, hogy ő oda bizony engem el fog vinni. Így is lett. :)




Sáti Instagram megjelenései(nek egy része) :)

A kiállítás a Lurdy házban került megrendezésre, egy nagy, két részre osztott teremben. Egyik oldalon az állatok voltak, a másikon pedig a kaját, játékot, hordozót, fekhelyet és emléktárgyakat reklámozó és áruló standok. Röpke fél órás sorban állás után sikerült bejutnunk és természetesen azonnal a cicák felé vettük az irányt. Rengeteg féle-fajta macsek volt jelen és bár nagy tömeg volt, kis türelemmel mindegyikhez oda lehetett férni és készíteni 1-2 fotót. A teremről és a helyekről nem készítettem fotót, mert az előrelátásomat és a bloggerségemet elvitte a lelkesedésem, viszont sok-sok szépséget fotóztam cserébe. :)

Bár nagyon meleg volt és a tömeg sem a kedvencem, biztosan megyünk még ilyen rendezvényre, mert ennyi cukiságot egy helyen kötelező még sok alkalommal csodálni. Így addig is, míg saját cica nélkül kell élnem, ki tudom élni a rajongásomat, Sátin (a plüssmacska) kívül is. :D Most pedig jöjjenek a képek, úgyis az érdekel titeket is! :)



















Ti is szeretitek a macskákat? Melyik kép a kedvencetek? :)

Örökkékékazég

8 megjegyzés:

  1. Uhh én négy macskával élek együtt szóval imádom őket, és mindegyik kép irtózatosan cuki. :)

    VálaszTörlés
  2. Az alsó kép a legédesebb, és az amelyik a lila takarón alszik, de mind szépséges!!!

    VálaszTörlés
  3. De örülök hogy rátaláltam erre a posztra! A nővérem is volt, én sajnos nem tudtam elmenni, Ő pedig nem tudott nekem az összes cicáról képet készíteni.. :D Így legalább még több szépséget láthattam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez sem az összes, sajnos korlátozott a telefonom férőhelye, a fényképezőt meg sikeresen otthon felejtettem. :/ De majd legközelebb! :)

      Törlés
  4. Én nagyon szeretem a cicákat de a cicakiállításokat minden mennyiségben ellenzem. Cukik a képek, imádom őket nézegetni, de ha az ő szemszögükből nézem a dolgot, akkor ez borzalmas lehet. Egész nap jönnek mennek az idegenek, tapiznak, baciznak. Hát nem lennék macska egy ilyen helyen.
    Ettől még köszönöm a képeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapvetően én is így gondolnám, viszont azt tudni kell, hogy itt nincs tapi, baci, stb. A gazdik végig figyelték a teljesen elzárt macskákat, de ki se lehetne őket venni a gazdik nélkül, mert nem lehet bemenni az ő részükre, ahol az ajtók vannak. Ha véletlenül kivettek egyet, azt is csak a gazdi kezében lehetett fotózni vagy nézni. Simit pedig 2 esetben láttam csak, mindkétszer úgy, hogy előtte kézfertőtlenítőzni kellett a két szerencsés simizőnek. :) Szóval a meleg és a tömeg biztos nem volt jó nekik, de abszolút nem lettek sem megcibálva, sem összebacizva. :)

      Törlés

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)