31 feladatos köröm kihívás 10. feladat – ombre



Furcsa kapcsolatban állok az ombre manikűrökkel. Nagyon tetszenek másokon és magamon is, imádom a különlegességét és hogy mégis mennyire egyszerű előállítani… A sima körömfestésen kívül a legegyszerűbb és gyorsabb dolog, amit a mancsainkkal tehetünk. Mégis mikor felötlik a gondolat a fejemben, hogy színátmenetes manit készítsek, az esetek 90%-ában elhessegetem az ötletet és inkább agyalok még másfél órát valami új ötleten…






Nem tudom, hogy a lustaság miatt, mert ha ombre, akkor szivacs kell, azért pedig el kell menni… vagy azért, mert utálom a bőrömről sikálni a lakkot és a legkedvencebb Peel off lakkom mindenhogy zseniális, csak úgy nem, ha szivaccsal tapicskolok… Passz. Minden esetre a kihívás kedvéért vettem a fáradtságot és megtettem a borzasztó hosszú 5 méteres utat a szivacsig, sőt, még a lakkjavító tollat is felmarkoltam és alkotni kezdtem. :)


Mivel imádom a homoklakkokat és nem rég szereztem be egy csodás narancssárga Miss Sporty darabot (Crush on you 063), mindenképp vele szerettem volna elkészíteni a manit. Kicsit borongósabb hangulatomban ért a dolog, ezért – bár most fehéret választanék – egy sötétbarna színre esett a választásom (Lovely Baltic Sand Nr. 4.) a narancs lakk párjaként.





A Rimmel Nail Nurse kúra után a barna homoklakkal festettem ki a körmeimet, két vékonyabb rétegben, majd miután ezek teljesen megszáradtak, a szivacs segítségével színeztem, világosítottam a körmeim végét. Két rétegben vittem fel a világos lakkot is, így bár nem lett túl élénk a szín, de csodás átmenet keletkezett, nekem legalábbis nagyon tetszik ez a barnás végeredmény. Eredetileg terveztem egy kis mintázást még a gyűrűsujjamra, inverz színhasználattal valami egyszerű kis pöttyözést vagy vonalkázást, de annyira megtetszett a szivacsozás utáni állapot, hogy inkább nem bonyolítottam túl, nehogy elrontsam az alapot. :D

Nektek hogy tetszik a végeredmény? Kipróbáljam fehérrel is ezt a narancs homok csodát? :)




Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)