31 feladatos köröm kihívás #2 - narancssárga

Viszonylag sok narancs árnyalatú körömlakkom van, a neontól elkezdve a barackos pasztellen át az egészen sötét, őszies narancsig. Ma nem volt egyikhez sem kifejezetten hangulatom, nem tudtam azonnal, hogy melyiket fogom használni... így magam elé vettem a swatch-pálcikás befőttesüvegemet és kiszedtem mindent, ami egy kicsit is narancssárga. Nagyon jól mutattak így együtt, úgyhogy a színkavalkáddal az ölemben el is döntöttem, hogy water marble technikával fog elkészülni a narancsos manim... 


A fehér lakkomat tehát elő is vettem, mert ehhez a technikához mindig fehér alapot használok. A Rimmel Nail Nurse 14 napos kúra fölé tehát ezúttal az Essence gél hatású 33 wild white ways-e került a gyűrűs és a középső ujjamra. A kiamardt ujjaimra az Avon nailwear pro+ p602-es, roppant fantáziátlan nevű sötét narancssárgáját kentem két rétegben.





Kis gondolkodás után úgy döntöttem, egy zöld színnel egészítem ki a sárga árnyalatait. Megtöltöttem tehát az erre használatos kis tálkámat vízzel, majd elkezdtem bele csöpögtetni a festékeket. Ehhez 4 lakkot használtam, a már említett Avonon és Essence-en felül egy szintén Essence the pastels kollekciós matt citromot (02 sun is smiling) és a Rose Nail 23-as green tea nevű fűzöldet. A minta rajzolásában még nem vagyok túl profi, de nagyjából sikerült elérnem a csíkos hatást, amit szerettem volna. A celluxszal gondosan körbetekert körmeimet egyenként mártottam be a vízbe, majd letakarítottam a bőrömre került felesleget.





Végül a Rimmel Nail Nurse alap- és fedőlakként is használható átlátszó lakkjával tartósítottam az egész manit. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, jó választás volt a zöld a narancshoz és a minta is jó lett szerintem, ami kirajzolódott a vízben.


Nektek hogy tetszik a végeredmény? Ti is bolondultok a water marble körmökért?





A feladatokat ITT találjátok, aki szeretne, bátran kapcsolódjon be! :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)