Sárgadinnye - mani

Viszonylag sok manikűr feltöltését tervezem mostanában, ugyanis szeretnék állandó jelleggel beszállni a Manikűrvadász fordulóiba, de sajnos nincs még elég körömlakkozás a blogomon ahhoz, hogy tőlem is vadásszanak a lányok. Szóval a sok-sok Insta és egyéb fotón megörökített manikat visszamenőleg is fel fogom tölteni 1-1 bejegyzés formájában. Nem tökéletesek a lakkozások, a körömágyammal folyamatosan szenvedek és az ujjbegyeim állapota sem kifogástalan, sőt, néha bele is nyúlok a lakkozásba, mielőtt megszárad... Ettől függetlenül az ötleteim szerintem jók, így ha az illusztrációm nem is tökéletes, azért adhat ötleteket néhány manim nektek. :)

Ha ombre körmöket szeretnék, mindig a swatch pálcikáimmal kezdem a munkát, kipakolom a kívánt árnyalatokat és felállítok egy sorrendet. Nagyon praktikusak ezek a kis pálcikák, mert sokkal könnyebb ezeket pakolászni, párosítani, vagy akár átmenetet készíteni, mint a nagy üvegekkel játszadozni. :) A háttérért bocsánat, ez csak egy rögtönzött fotó. :) 

A választott lakkok a narancstól indulva a következők:
  1. Rapsodi 191
  2. Avon gel finish Limoncello
  3. Aden Ibiza kollekció sárgája
  4. S-he quick dry 310
  5. Aden Ibiza kollekció zöldje


Alapként a szokásos Rimmel Nail Nurse 14 napos kúra került a körmeimre, majd színes alap nélkül kezdtem el szivaccsal pacsmagolni. Az Essence fehér intenzívebb színt ígérő alaplakkját szoktam ilyenkor használni, de mivel az nem elég tartós az én igényeimnek, most inkább nem kentem alulra semmilyen színt, csak az átlátszó alapra nyomkodtam fel a színeket a szivaccsal.



Kicsit kevésnek éreztem a szimpla ombrét, így nyáron sokkal intenzívebb lakkozásokat szoktam viselni. Gondolkoztam a nyomdázáson, de ezekhez a színekhez passzoló mintám nem igazán van (még), úgyhogy végül egy csillámos fedőlakk mellett döntöttem, amit a gyűrűsujjamra kentem (hova máshova? :D ). A választott zöld csillámos fedőlakk a Rival de Loop Young 01 mars invasion névre hallgató lakkja, ami szerintem remekül kiegészítette ezt a narancsos, sárgás, zöldes átmenetet. :)



Hogy tetszik ez a mani nektek? Ti szoktatok ombre technikát alkalmazni a körmeiteken? :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)