Tavaszi kedvencek - videó! :)


Június elsejével elkezdődött  nyár, így esedékessé vált a tavaszi kedvenceim összegyűjtése és bemutatása. Mivel régóta barátkoztam már a videózás gondolatával és rengeteg terméket szedtem össze, úgy döntöttem, belevágok végre én is a Youtube világában való tevékenykedésbe. Nem tudom még, milyen gyakran lesznek videók, de nagyon élveztem az első felvételét, így egyelőre nagyon lelkes vagyok és szeretném, ha rendszeressé tudna válni ez a dolog (is). A blog természetesen ettől függetlenül működni fog, a termékteszteket és az élménybeszámolókat valószínűleg itt fogom megosztani veletek, de a nagyobb lélegzetvételű bejegyzések helyett inkább videókat fogok készíteni. A szerkesztés és a vágások természetesen még nem tökéletesek, illetve keresem a tökéletes aláfestő zenét is, de úgy érzem, első videónak jó ez így, ahogy van. Szóval ha kíváncsiak vagytok a hangomra, a beszélőkémre és persze arra, hogy milyen szépségápolási termékek váltak kedvenceimmé az elmúlt három hónap során, akkor nézzétek meg a videóm. :)


Ha tetszett a videó és szeretnétek még többet látni, iratkozzatok fel a csatornámra, hiszen abból fogom tudni, hogy van-e igény erre a dologra. :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)