Színes nyári smink

Bár a blogom alap témája a sminkelés és a szépségápolás körül forog, valahogy sosem éreztem azt, hogy egy-egy smink kialakításáról kellene bejegyzést írnom. Én sem tudom úgy élvezni a sminkes blogposztokat, mint a videókat. Éppen ezért most, hogy a videózással is elkezdtem foglalkozni, azonnal fel is vettem egy nyárias, hétköznapi smink elkészítését. Használtam színt is hozzá, de nem sokat, így szerintem bármilyen alkalomra megfelel.

Ebben a nyári melegben mindig jól jön egy élénk árnyalat, akár ruháról, körömlakkról, vagy kozmetikumról beszélünk. Remélem tetszeni fog nektek a nyári, színes sminkem. Ha van kedvetek, készítsétek el ti is és küldjétek el nekem, esetleg használjátok Instagramon az  #orokkekekazeg hashtag-et! :)
Ti milyen sminkeket viseltek nyáron?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)