Helia-D micellás arctisztító kendő teszt



A legutóbbi Pixibagben sok szimpatikus dolog volt, tesztelgetem is bőszen a termékeket. Van, ami azóta teljesen beékelődött a hétköznapjaimba és olyan is, ami sajnos abszolút nem vált be. Ma arról a dologról írok, aminek – a Rossetti fülbevalón kívül – a legjobban örültem, és kíváncsian bontogattam már a Pixi kézhez kapásának estéjén. Ez a termék nem más, mint a Helia-D micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő.



Bár hónapok óta másról sem hallani és olvasni sminklemosás témakörben, csak a különböző micellás vizekről, engem eddig nem ért el a micella-őrület. Egyrészt rengeteg sminklemosóm és arctisztítóm van itthon, másrészt mindig is szerettem kicsit az árral szemben menni, így dacból is választottam a micella-mentességet. :) Persze azért mindig is érdekelt, hogy miért van oda ennyire mindenki, úgyhogy idővel biztosan beadtam volna a derekam én is. :)


Az arctisztító kendőket kifejezetten szeretem, valahogy jobban beváltak nekem, mint a különböző folyadékok, ráadásul sokkal egyszerűbb és gyorsabb ezeket használni, mint szórakozni a vattapamacsokkal és a különböző löttyökkel. Ráadásul utazáshoz is kitűnően működnek a kendők és áztatott vattakorongok, így emiatt is kedvelem ezeket a termékeket.

Bevallom, erről a sminklemosó kendő + micella oldat kombinációról nem hallottam még, de sokkal jobban örültem ennek, mintha üveges vizet kaptunk volna a Pixiktől. :) Már aznap este kipróbáltam és meglepődve tapasztaltam, mennyire könnyen lejött vele a vízálló szempillaspirál és a szemceruza is. Aznap este kicsit szárazabbnak éreztem a bőröm, mint az előtte való napokban, így elsőre nem volt túl pozitív benyomásom a termékről.

Az első negatív benyomás ellenére nem adtam fel, és milyen jól tettem! Hosszú távon ugyanis valóban hidratál, a sminket még mindig kifogástalanul és gyorsan távolítja el, dörzsölés nélkül is. Nekem semmilyen bőrirritációt nem okoz, bár Krémmánián olvastam többektől is, hogy kipirosodott az arcuk tőle. Az illata kellemes, intenzív, de nem túl tömény, a kendők nedvessége pedig tökéletesen el van találva, nem is szárazak, de nem is tocsognak. Egy kendő tökéletesen elég egy bonyolultabb, erősebb smink eltávolítására is, mindent leszed az arcról és a szemkörnyékről is.



Csomagolás: 
Kinézet: 
Illat:
Állag:
Azonnali hatás:
Hosszútávú hatás:
Könnyű kezelhetőség:
Választék: 0
Ár: 0
Beszerezhetőség:



Össz.: 8/10


Ti mit gondoltok a HeliaD micellás kendőjéről? Nektek is bevált?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)