"Ez vagy az" tag videó

Újabb videóval jelentkezem, ezúttal egy lazább hangvételű tag videóval. Ezen a néven többféle videóval és blogposzttal találkozhattok. Vannak átfedések is, van, hogy ugyanazok a kérdések és van, hogy teljesen mások. Ez nyilván fordítási problémákból/figyelmetlenségekből is adódhat, azonban szerintem ezeknél nem az a lényeg, hogy teljesen ugyanazt válaszolja meg mindenki, nem baj, ha kicsit eltérnek a kérdések. Nekem Nóri (Beauty Secrets From Nora) variációja tetszett a legjobban, így az ő kérdéssorát vettem alapul magamnak.

A kérdések a következők:

1. Az összes szempillaspriálod, tusod és rúzsod, vagy az összes szájfényed, palettád és szemhéjpúdered veszítenéd el inkább?
2. Inkább levágnád az egész hajad vagy mostantól nem lennél képes vágni/vágatni belőle?
3. Korall vagy rózsaszín orcák?
4. Ha lenne 1000 dollárod, amit elkölthetsz, akkor ruhákra vagy sminkekre költenéd?
5. Inkább vinnél fel rúzst, mint tus, vagy használnál tust, mint rúzs?
6. Mostantól vásárolnál csak a MAC-nél vagy a Sephora-nál?
7. Inkább használnál mostantól csak egy szemhéjpúder színt vagy egy ajakszínt?
8. Téli ruhákat viselnél nyáron vagy nyári ruhákat télen?
9. Mit viselnél inkább egész évben, sötét körmöket vagy világos, feltűnő körmöket? (Szerintem rossz a megfogalmazás, így én inkább arra válaszoltam: élénk, sötét, színes körmöket vagy szolid, visszafogott, világosakat viselnék-e)
10. A kedvenc ajakra való terméked vagy a kedvenc szemre való terméked adnád fel?
11. Ha választanod kéne, hogy hogyan tudd hordani a hajad egész életedben, a copfot vagy a kócos kontyot választanád?
12. Inkább ne tudd soha többé kifesteni a körmöd vagy szájfényt használni?
13. Inkább midnennap leborotválnád a szemöldököd vagy vékonyra szednéd?
14. Smink vagy körömlakk nélkül élnél?

Ha kíváncsiak vagytok, hogyan válaszoltam ezekre a kérdésekre, nézzétek meg a videót! :)


Ha tetszik a sminkem, ebben a videóban annak elkészítését is láthatjátok.

Ha van kedvetek, válaszoljatok néhány kérdésre ti is itt, vagy a videó alatt kommentben, mert nagyon kíváncsi vagyok, ti hogyan választanátok ezekben a helyzetekben. :)

Örökkékékazég

2 megjegyzés:

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)