2015. Júniusi szerzeményeim

Amikor 1-1 dolgot vásárolok egyszerre, arról nem szoktam írni, mert egyrészt el is felejtem őket gyűjtögetni, másrészt teljesen felesleges lenne 1-2, max. 3 termékről egy egész bejegyzést írni. Az utóbbi néhány napban azonban több helyre is eljutottam, benéztem a Rossmannba, 2 DM-ben is jártam és az Avontól is rendeltem.



Közben külföldről is kaptam 3 dolgot, méghozzá az Essence nauti girl trendkiadásának 3 darabját, melyeket 1-1 videó formájában fogok bemutatni pár napon belül. No de ne szaladjunk előre, most jöjjenek az Avonos, Rossmannos és DM-es szerzemények. :)




Ti miket vettetek az utóbbi időben? Szeretnétek gyakrabban szerzeményes bejegyzést/videót?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)