Joy napi szerzemények



Mivel a tavaszi Glamour napozásból idén teljesen kimaradtam, nagyon vártam, hogy megérkezzen a postaládába a Joy magazin és a benne lapuló kuponfüzet. :) Sok márkát hiányoltam a kínálatból, nagyon örültem volna többek közt Catrice és Essence kuponoknak, hogy igazán olcsón juthassak hozzá 1-2 termékhez, illetve egy DM-ben is felhasználható Maybelline-kupon sem ártott volna. Nagyon szeretem a She termékeit, így szívesen kihasználtam volna, ha a DM-saját márkás kuponja több termékre is beváltható lett volna… A sok (szerintem) hiányosság ellenére szuper kuponok is kerültek a füzetkébe, így minden, amit szerettem volna, az enyém lett és nem is hagytam ott milliókat a boltban. :)



Dekorkozmetikumok tekintetében mindenképpen szerettem volna egy jó, fényvédős BB krémet a nyárra, a kedvenc Maybelline The Colossal Volume Express vízálló szempillaspirálomat, amit mindig kuponnal szerzek be, mert nagyon drágának tartom egyébként (2500 ft körüli áron mozog), illetve mindenképpen szerettem volna beszerezni egy bronzosítót, mivel kifejezetten ilyen termékem nem volt még. A szempillaspirált szerencsére megtaláltam, 40%-os Maybelline és 10%-os Rossmannos kupon segítségével féláron jutottam hozzá, ennyi pénzt pedig már abszolút nem sajnáltam rá. BB krémek tekintetében is egy Maybelline darabra esett a választásom. Először a 30-as SPF-eset néztem, megvolt a tökéletes árnyalat, a nyakamon és a kézfejemen is szuperül illeszkedett a bőrömhöz, de az utolsó darab, ami volt a boltban, ki volt bontva és szanaszét volt folyva. Lányok, ne legyetek gyökerek, ne bontsátok ki a nagy termékeket. Azért van ott a teszter, hogy azt próbáljátok ki! Visszatérve, a 15-ös SPF-esek között a világos árnyalat is szépen illeszkedik a bőrömre, úgyhogy az a változat jött velem haza. Jobban örültem volna az erőteljesebb védelemnek, de ez van, biztos ez is jó lesz. Bronzerek tekintetében elég kicsi a választék (ebben a Rossmannban legalábbis). Minden olcsóbb árfekvésűt kipróbáltam, végül az Essence sun club 2 az egyben pirosító és bronzosító duója került a kosaramba 20-as, sunset árnyalatban. Nagyon szép színe van mindkét összetevőjének, kis ügyeskedéssel szerintem külön is lehet használni őket, de a legszebb eredményt keverve érem el. Apró csillámok vannak benne, ez még éppen belefér ( a nagy csillámokat nem szeretem az arcomon). :) Az utolsó dekorkozmetikum egy leárazott kosárkából került a kosaramba. Ő az Alverde mono szemhéjpúdere 50-es satin taupe árnyalatban. Nem egy intenzív szín, de mélyítővonalat erősíteni szerintem szuper lesz ez a szürkés-barnás árnyalat, 169 forintért pedig nagyon balgának kellett volna lennem, hogy otthagyjam.



A körmeimmel kapcsolatban 3 terméket választottam. Egy Rita Orás Rimmel lakkot mindenképp szerettem volna. A 408-as peachella-t választottam, ami egy csodás barack szín. Fogytán van az örök kedvenc alaplakkom, a Rimmel Nail Nurse 14 napos kúrája, úgyhogy abból is beszereztem az utánpótlást. A She/Alverde kuponnal a She körömlakkjavító tollát vásároltam meg, ezennel a fültisztító pálcikáim azonnal fellélegeztek. :D
 

A Schauma lemaradt a képről, bocsi...
A hajamra festéket és sampont vettem. A festék a (már) szokásos Palette ICC K16-os, a samponok pedig színvédősök: az  Isana és a Schauma márkától. Ezekről szeretnék majd egy nagy összehasonlító posztot, ugyanis amit eddig próbáltam, az csúfosan megbukott a teszten sajnos. Egyelőre próbálok az olcsóbb árkategórián belül nézelődni és bízom benne, hogy nem kell majd túl drága sampont vásárolnom a hajszínem megőrzése miatt.



Kettő szemre való ecsetkét is választottam. Bár az Ebelin ecsetekkel borzasztó tapasztalataim vannak, ez a kis rózsaszín, virágos kollekció egész jónak tűnik: puha és nem hullajtja (egyelőre) a szőrét. A nagyok is szimpik voltak, de első körben csak egyet szerettem volna vásárolni. Az Essence lila satírozó ecsetéért odáig vagyok meg vissza, egyértelmű volt, hogy neki megveszem valamelyik testvérkéjét. Ő is pihe-puha és ellenállt a gyötrésemnek. Hajgumira szükségem volt és szeretem ezeket a bolyhosokat, rendesen megfogják a hajam, de nem húzzák, ez a fűzöld szín meg szerelmetes számomra. :) A pici fülikre is szükségem volt, épp ilyen kis szettet szerettem volna,  rajta volt a listámon, nem is volt drága. Szeretem a Rossmann ékszereit. :)

Két borotválkozó terméket is beszereztünk, egyet a férjemnek, egyet pedig nekem. Még nem próbáltam ilyen terméket, eddig mindig tusfürdőt használtam erre a célra, de olyan gyorsan fogynak így, hogy úgy gondolom, itt az ideje kipróbálni egy kifejezetten erre való cuccot is. :) Ennek a Baleás áfonyás darabnak fantasztikus illata van, nem sokat gondolkoztam, hogy melyik jöjjön velem a 3 illat közül.

Imádok decoupage-olni, gyűjtöm a szalvétákat és a mintás zsepiket is, Minnie pedig örök kedvenc a kis piros pöttyös stílusával, úgyhogy nem volt kérdés, hogy jön velem a zsepi is haza. :) Még két random termék került a kosárba: az egyik egy nyugtató hatású tea. Mostanában nem vagyok túl jól, a szívem is nagyon tud verni ebben a melegben, illetve nagyon rosszul alszom. Remélem, ez segít majd kicsit a pihenésben.  A másik egy fogyást elősegítő tabletta, amit magamtól nem vettem volna meg, de nyertem a Rossmann terméktesztelős játékán, így beváltottam a kupont és ingyen hozhattam haza. Elvileg csupa természetes összetevőből áll, így bajom nem lesz tőle, de nem várok csodát tőle. Alapvetően nem érdekelnek ezek a fogyasztószerek, hiszen kevesebb és minőségibb étkezéssel és mozgással nem gondolom, hogy nem lehetne lefogyni, akkor meg minek költsünk el egy kisebb vagyont valamire, ami vagy bejön, vagy nem?

A Deichmannba konkrét cipő-ötlettel tértem be és próbáltam nyílegyenesen odamenni hozzá, nehogy meglássak egy cuki balerinát vagy szandált. :) Kifejezetten ezt a cipőt szerettem volna, hogy legyen egy kényelmes, rohangálós, akár Állatkertet végig gyaloglós lábbelim, ne csak olyan, ami csini, de fáj benne a lábam. 3 felsőt is vettem. 2 egyszerű nyári, pántos basic F&F-et, ezeket imádom a meleg nyári napokon, illetve egy cuki, esernyőmintás darabot is választottam. Ezt mindenképp szerettem volna és a vasmacskás tesóját is, amiből sajnos nem volt a méretemben. Ugyanebből a szabásból van egy Mickey egeres felsőm, ami tavaly lerobbanthatatlan volt rólam, úgyhogy nagyon örülök, hogy újra felhasználták ezt a szabásmintát. :) Még holnap megnézi nekem a férjem a vasmacsekosat is, hátha a Bp-i nagy Tescoban van még belőle. :)


Ennyi mindent vásároltam én a Joy napokon. A kuponokkal majdnem 10.000 ft-ot spóroltam, ami szerintem szuper. :)

Ti miket vásároltatok ebben a 3 napban? Sikerült mindent beszerezni, amit szerettetek volna?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)