Rossetti Bizsu rendelés

Aki látta a legutóbbi Pixibag-es bejegyzésemet, olvashatta, hogy nagyon örültem mind a Rossetti bizsutól kapott fülbevalónak, mind a kuponnak, mely a neszesszert tartalmazó dobozban lapult. Ugyanitt említettem, hogy hamarosan vörös leszek, ezáltal az eddigi, szőke hajhoz passzoló piros fülbevalómat nem nagyon fogom tudni használni. Nyilván az olyan darabokat, mint pl. a cuki, dagi, ITT megmutatott Télapócska, megtartom és adott időszakban hordani is fogom, de alapvetően nyitnom kell a kékes, zöldes és natúr vonal felé. Nem tudtam várni, már hétvégén felhasználtam a kuponomat, tegnap pedig megérkezett a csomagom, sok-sok szépséggel. Őket szeretném most megmutatni.

Mindenek előtt szeretném elmondani, hogy a rendelés menete simán ment, a webáruház áttekinthető, szép, nagyítható képekkel. A nagy színválasztékban található ékszerek közt vannak visszafogottabb, ünnepélyesebb és hétköznapi darabok is, illetve helyet foglal a kínálatban néhány nagyon vicces, cuki ékszer is. Próbáltam vegyesen válogatni, azt hiszem, sikerült is. A fülbevalók mellett néhány hajba valót is választottam, így azt hiszem, ezen a téren már felkészültem a vörösödésre. (A ruhatár csiszolása is folyamatban van természetesen...)

A hajamba két copf-fogót és 2 masnit választottam:


A kék dísz remekül van kialakítva, mert állítható méretével bármilyen vastag copfot körbeér. A hajgumi nem a legerősebb, így ennél a darabnál szükségem lesz egy másik gumira is, de ezzel nincsen semmi problémám. (390.- ft)


Az ezüst színű dísszel ellátott gumi nagyon tetszik, akár elegánsabb szetthez is el tudom képzelni. Ami kicsit problémás, az a vastagsága, ami sajnos az én copfomat nem éri át. El tudom képzelni, hogy ha nagyon zsíros, akkor igen, de úgy meg minek bele dísz? :D Valószínűleg fonott copf végén, vagy félig felfogott hajba fogom tudni használni. Ennek egyébként szuper minőségű a gumi része, szóval ha kitalálom, hogy hogy tudom használni, akkor ehhez nem lesz szükség kiegészítésre. :) (390.- ft)


A masnikba szerelmes vagyok, ebbe a mintába is, és ha elképzelem, hogy fog mutatni a réz színű hajamban ez a csoda... Hát majd' kiugrom a bőrömből. :D Belőle egyébként kettőt is rendeltem, mert kisebbnek képzeltem, de nem bánom, hogy több van belőle akkor sem, ha egyszerre csak egy fér a fejemre. (220.- ft/db)

A választott fülbevalókat is imádom egytől-egyig... Íme:



Először furcsálltam a világoszöld és az arany kombinációját, de ahogy nézegettem a webshop képét, nagyon megtetszett. Mire ideért és élőben is a kezeim közé került, már teljesen megbarátkoztam az érdekes színösszeállítással. Nagyon tetszik ez a fülbevaló, a mérete, a színe, a formája... Mindene. :) (440.- ft)


Ez a fülbevaló a kő színe miatt tetszett meg, gyönyörű, mély királykék színben pompázik. Kifejezetten jól sikerült párosítás ezzel az öregített fém színnel. Bár az egyik kő kicsit elcsúszott, ez viselet közben abszolút nem látszik, így semmi probléma nincs ezzel az apró bakival sem. (295.- ft)


Ez az édes kis róka-párocska azonnal a szívembe lopta magát. Kifejezetten tetszik, hogy messziről csak a strasszok és az arany szín látszik, ezáltal egy akármilyen elegáns ruha mellé el tudom képzelni kiegészítőként. És hát azt gondolom le sem kell írnom, hogy mennyire cuki. :) Imádom, az egész rendelés legkedvencebb darabja. :) (680.- ft)


Egyszerű csepp alakú füli lenne ez, de hogy lehetne bármire azt mondani, hogy egyszerű, ami ilyen színben pompázik? :) Nem gondoltam, hogy világoskék lehet mély, de ez az. Szinte világít a kéksége, nagyon-nagyon tetszik. (590.- ft)


"Úristen, ez ekkora?" Ez volt az első reakcióm, mikor megláttam ezt a két baglyot. Merthogy hatalmasak ezek a fenevadak! :D Simán karcolják a vállamat a farkukkal,de ez engem cseppet sem zavar. Kifejezetten tetszik, hogy ilyen nagy, még így is, hogy mikor megrendeltem, jóval kisebbnek hittem. (590.- ft)


Egyszerű, hosszú, kék... Kicsit talán a sötétebb jobban tetszik, de mindkettőt imádom. (440.- ft/pár)


Ez volt az egyetlen olyan darab, aminél sajnáltam, hogy nem rendelhetek bordó színt, ugyanis az a változat sokkal jobban tetszett. Ez is csodaszép, a formájába pedig szerelmes vagyok. (480.- ft)


Imádom ezeket az öregített fém színeket, ráadásul ez a barack és a türkiz együtt... Fantasztikusan szép. Kicsit bajban vagyok ezzel a darabbal, mert nagyon nehéz, de ilyen szépségért megéri szenvedni, így ha elviselhető lesz a húzása, akkor biztosan sokat fogom viselni. Ha fájni fog, akkor meg leszedem az akasztóját és nyakláncon, medálként fogom hordani, úgy is szép lesz. :) (740.- ft)


Az utóbbi időben egyre több embernél látom ezt a "harisnyába töltött kristály"-szerű megoldást, nyaklánc, karkötő és fülbevaló formájában is. A karkötőn is sokat gondolkoztam, de végül a fülbevaló mellett döntöttem. Nagyon tetszik a színe, amit sajnos nem ad vissza a kép, de biztosan le fogom majd magamon is fényképezni, napsütésben, és úgy látszani fog az a zöldes ragyogás, ami élőben jön elő. (590.-)

Úgy gondolom, jó vásárlást bonyolítottam le és biztos vagyok benne, hogy nem ez volt az utolsó Rosetti-s csomagom. :)

Ha ti is szeretnétek ilyen szépségeket, ITT tudtok rendelni. :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)