2014-15 téli kedvencei



Lehet, hogy észrevettétek, hogy a havi kedvences bejegyzések mostanában elmaradtak. Nem azért, mert nem szeretnék kedvences bejegyzéseket írni, hanem mert mivel mostanában leggyakrabban itthon vagyok, viszonylag kevés terméket használok, ezáltal nem jönne össze havonta annyi cucc, amiről érdemes lenne írni. Évszakonként viszont elég más termékeket használok, így mostantól inkább 3-4 havonta fogom összeszedni az aktuális szezon kedvenceit. Az első ilyen jellegű bejegyzésben a 2014-15-ös téli időszak kedvenceit mutatom be.




Az arcra való termékek közül többel találkozhattatok már a blogon. A képen látható BB krém az abszolút kedvenc, bár lassan kezd fogyni, így el kell kezdenem majd a pótlásáról gondoskodni. Mivel ez limitált kiadású, biztosan mást kell majd kipróbálnom (pedig én ezzel a kis Essence csodával életem végéig el lennék boldogan. :) ). Korrektorok közül elég sokat kipróbáltam az utóbbi kb fél évben, a legnagyobb kedvenc azonban egyértelműen a Maybelline Anti-Age Effekt névre hallgató kis szivacsos végű cukisága, 03 Fair árnyalatban. Csodásan eltünteti a szem alatti karikákat, kisebb bőrhibákra is tökéletes és az arc pirosságát is szépen elfedi. Fantasztikus ez a szivacsos megoldás is, imádom! :) Az Essence szemöldökceruzája 01-es Blonde árnyalatban volt segítségemre egész télen a szemöldököm formázásában. Tökéletes a színe, nem vöröses, éppen elég krémes, de elég szilárd is ahhoz, hogy könnyen meg tudjam húzni a kívánt vonalkákat, de ne is folyjon le a fejemről 10 perc után. Biztosan újra fogom vásárolni, ha egyszer elfogy. A pirosítókra nem régen kaptam rá, de azóta megállíthatatlan, leküzdhetetlen a szerelem. Ezt a hármat tudnám kiemelni, de igazából azon is gondolkoztam, hogy az összeset befotózom, mert nagyon nehéz választani. :D Az Avon gyöngyeit a csillogásuk miatt szeretem, az Alverde (07 Flamingo!) hihetetlenül pigmentált, az Umára (Get freaky!) pedig imádok ránézni és csodás a színe is. A kis no name ecsetke pedig életem legjobb ecsete. Puha, tökéletes mennyiségű festéket vesz fel és szuper a mérete is pirosításhoz. Szerelem. 


Télen főleg a krémes szemhéjfestékek kerültek előtérbe nálam. A Maybelline Color Tattoo Pink Gold árnyalatban tökéletes hétköznapi, ragyogó szín, míg az Essence 01 eagypt’s treausure névvel ellátott krémes szemhéjfestéke kicsit sötétebb, alkalmibb megjelenést kölcsönöz. Róla lesz majd teszt is, mert fantasztikus termék, az én szememen sokkal tartósabb, mint a CT-k, az ára pedig mesés. Sokat használtam télen a Rimmel satírozós cerkáját is 230 Deep Ocean árnyalatban. Szuper a satírozós fejecske a ceruza végében, mesés füstösítést lehet vele elérni. A Rose Cosmetics fekete szemceruzájával tele van a blogom, nem ragozom túl. Fekete, krémes, nem kenődik, tartós, csodás. Mindezt max. 200 ft-ért teszi meg a gazdájának. Hozzá tartozik sajnos a leírásához, hogy azóta sem láttam abban a kis Euros boltban, ahol vettem, így lehet, hogy a későbbiekben le kell majd mondanom róla, de biztos vagyok benne, hogy ha látok ilyet valahol, be fogok tárazni belőle, mert a valaha volt legjobb szemceruzám, nevetséges összegért cserébe. A Maybelline The Colossal szempillaspirálomról is rengeteget írtam már, imádom! Tervben van egy teszt is, sok-sok képpel róla és a "hatásáról". :)



A rúzsok közül is hihetetlen nehéz volt választanom. A Rimmel összes Kate Moss kollekciós termékébe szerelmes vagyok, nehéz is volt kiválasztani egyet közülük. A 05-ös árnyalatú élénk pink szín volt az első K M-es rúzsom, ezért őt fotóztam be, de bármelyiket ide tehettem volna. Tartósak, élénkek, csodaszépek. A rózsaszín NYC remekül hidratál és tökéletes hétköznapi szín, ha nude ajkakra vágyom, mindig ehhez nyúlok. A karácsonyi időszakban természetesen rengetegszer használtam vörös rúzst, nálam most az Aden hosszantartó pirosa a kedvenc, 01-es árnyalatban. Hihetetlenül tartós és szépen, egyenletesen kopik. Az ajkaim hidratálásról legtöbbször a Cien mézes-tejes ajakápolója gondoskodott. Bár az illatával még mindig nem vagyok kibékülve, szuperül hidratáló termékről beszélünk, így sokszor nyúltam utána télen.


A hidratálás és tisztálkodás kategória abszolút kedvenc darabja szintén a Cien márkát képviseli, egy arcradír formájában. Hihetetlen ez a cucc, 400 ft és többet tud, mint a 3-4-5-szörös áron kapható társai. Abszolút nem szárítja a bőrömet, viszont csodásan eltünteti az elhalt hámsejteket. Hihetetlenül jó érzés, ahogy radíroz. Emellett habzik is, így arctisztítóként is lehet használni, ha kevésbé dörzsöljük a bőrünket vele. Érik az önálló bejegyzés róla is. :) A kedvenc arckréme(i)m még mindig a Nivea Pure&Natural termékcsaládjának hidratáló nappali és éjszakai arckrém párosa. Bőven elég télre is, nagyon finom illata van és sem mitesszereket, sem irritációt nem okoz. Egyetlen hibája, hogy smink alá lehetetlen használni, mert akármennyire keveset is viszek fel, minimum fél óra, mire alapozó/BB krém után merek nyúlni. A teljesítménye viszont annyira tökéletes, hogy inkább nekiállok fél órával korábban a sminkelésnek, de nem mondok le róla. :) Az Avon téli kiadású csillámos testápolóiról már írtam és még fogok is… Tökéletesek mind illat, mind beszívódási idő, mind hatás tekintetében. Szintén az Avontól van a cukrozott szilvás csodaillatú tusfürdő, amiről szintén ódákat zengtem már sok-sok bejegyzésben. Maga a tusfürdő kicsit híg az én ízlésemnek, de az illat mindenért kárpótol (és meg is marad kb egy órán át, juhúúúú!).



Végül az illat kedvencei a téli időszaknak: cukrozott szilvás testpermet… Igen, Avon. Igen, újra ezt az illatot emelem ki. Ennyire édes, finom, téli illat szerintem a világon nincs. A parfüm is Avonos, Dazzling Moments névre hallgat és (láss csodát!) a megszólalásig hasonlít a szilvás termékek illatára. Bocsi, tényleg, én nem tehetek róla. Annyira el van találva ez az illat, hogy arra szavak nincsenek.


Ti milyen termékeket használtatok ezen a télen a legtöbbször?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)