S.K. kuponfüzet a Kedvesnek



Múlt héten évfordulót ünnepeltünk a férjemmel. Már öt év telt el azóta, hogy először fogta meg a kezem, csókolt meg és mondta, hogy szeret. Az évfordulóinkat általában egy-egy állandó, évről-évre megismételt programmal ünnepeljük: ilyenkor mindig ugyanabba a svédasztalos étterembe megyünk, ahová az első együtt töltött év után, és degeszre esszük magunkat, a házassági évfordulónkon (szeptember) pedig sétahajózunk a Dunán. Ezek mellett a programok mellett mindig meglepjük egymást valamivel. Hogy a vásárolt ajándék mellé mit készítettem saját kezűleg, lentebb megmutatom! ;)


Egy kuponfüzetet csináltam neki. Na nem olyat, amivel az ár töredékéért vásárolhat ezt-azt. Nem. Ez egy amolyan szerelmes kuponfüzet, tele apró cukisággal. :)

Az egészet azzal kezdtem, hogy előszedtem néhány színes papírt, amit megfelelő méretűre vagdostam. Én 3 centit hagytam a hajtogatós-összetűzős résznek, így azt is bejelöltem a csíkocskáimon, majd következett a mókás része a kreatívkodásnak: megírtam a kuponokat. Mivel a férjemnek szántam ezt az ajándékot, vannak házimunkával, szórakozással, közös időtöltéssel kapcsolatos kis ígéretek, illetve pikánsabb tevékenységekre beváltható kuponok is. Miután megírtam az ötleteimet, tűzőgéppel egymáshoz rögzítettem a papírokat, majd egy kimaradt csíkkal körbetekertem a stabil részt, hogy szebb legyen.

Néhány példa:


Leviszem a szemetet.

Bármilyen általad választott ételt elkészítek holnap vacsira.

Forró fürdő előkészítése.

100%-os nyugalom biztosítása egy meccs erejéig.

Ma te választasz filmet.

Hosszú hétvége, általad választott helyszínen.

stb.

Írtam néhány bónusz-kupont is, amit bármire beválthat.


Természetesen mindenki személyre szabottan készítheti el ezt az ajándékot, és pont ez a szépsége az egésznek, mert így készíthető meglepi szülőnek, barátnak, barátnőnek, párnak, akár a gyerekünknek is. :)


Szerintem mondanom sem kell, hogy nagy sikere volt az ajándékomnak, hatalmas vigyorral az arcán lapozta végig a megajándékozottam és gyanítom, nem kell sokat várnom az első beváltásra sem... :)

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)