Vegyes, novemberi szerzemények




Az elmúlt néhány hét szerzeményeit szeretném megmutatni nektek. Van ezen kívül egy Make up plaza-s rendelésem is, meg még néhány a héten vásárolt random cucc, de mivel az Avonból is rendeltem és hamarosan megérkezik az is, majd együtt írok róluk. No de lássuk a mai bemutatni valókat:






Először a Tescoban garázdálkodtam, de oda célzottan mentem be, A SÁLért. Igen, így, csupa nagybetűvel. A sálat már hónapokkal ezelőtt kinéztem magamnak, de hol pénzem nem volt rá, hol teljes áron volt és soknak ítéltem, hol le volt akciózva, de épp kabátot is hajkurásztam és nem fért bele mellé… A lényeg az, hogy hosszas szenvedés után végül mégiscsak a teljes, 4290 ft-os áron jutottam hozzá. Még nem hordtam, mert nagyon meleg és nekem ebben a 10 fok körüli időben nincsen szükségem ilyen vastag sálra, de biztos vagyok benne, hogy télen jó szolgálatot fog tenni. És annyira gyönyörű! És puha. És, és, és… :)


A Tesco után következett a KIK Textildiszkont, ahová alapvetően nadrágért mentem be, de oda csak úgy érdemes bemenni, hogy van néhány „felesleges” ezres az embernél, annyi cukiság van. :) A nadrág színe csodaszép, imádom a színes nadrágokat! A felső is a színe miatt került a kosárba, meg mert annyira finom pihe-puha. Télre, fekete nadrághoz tökéletes lesz. :)


A két kis parfüm csodás, édes illatú. Egyáltalán nem tartós, max 1 óráig érzem magamon, de csak a fújás élményéért megérte megvenni. A 15 ml-s kiszerelés 290 ft-ba került. A szempillaspirál az egyik kedvenc, bár Magyarországon szinte egyáltalán nem ismert márkámtól származik, a Boulvard de Beauté-tól. Még nem próbáltam ki, egyelőre a tesztelésre váró termékes dobozomban várja, hogy kifogyjon valamelyik aktuális spirálom. Egyébként ez az első nem vízálló szempillaspirálom, de ennek a márkának bizalmat szavazok ebben is. 630 ft-ba került. A hóemberes fülbevaló lassan aktuális lesz és hát annyira cuki, hogy nem tudtam otthagyni. 290 ft-ért pláne!


Az előző púderecsetem sajnos haldoklik, így a DM-be is beszaladtam egy másikért. 1099 ft-ot fizettem érte. Az Essence brownie-s ajakápoló szájfényének nem tudtam ellenállni. Pici színt is ad ez a termék és nem szárít. Azt nem mondom, hogy hidratál, de nem is tesz semmi rosszat. 349 ft volt. Beváltottam a két évszakos bögrét is, darabját 75 pontért. Csodaszépek, alig várom a tavaszt, hogy teljes legyen a kollekció! :)


Végül a 100-as boltba is beugrottam dörzsit és hajfestéket venni és belefutottam egy otthagyhatatlan élénk pink rúzsceruzába is 500 ft-ért. Az elefántos füli 300 ft-ért már szinte ajándék volt. :)

A Lidl-ös khaki/sharonfruit/datolyaszilva pedig számomra A TÉLI GYÜMÖLCS, így nem volt kérdés, hogy veszek-e néhányat belőle. Nyami! :)

Ti miket vettetek mostanság?

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)