A 10 legjobb karácsonyi reklám (szerintem)


Szeretem a reklámokat. A karácsonyiakat meg végképp. Ezt a tízet a legjobban. :)



Ez a pingvines cukiság egy idei reklám. Tipikus amerikai karácsonyi reklám, amin végig mosolyogsz, majd a végén bőgni kezdesz. Én bolond meg imádok meghatódottan szipogni a képernyő előtt, úgyhogy imádom ezt nézni. :)


Ennél a tavalyi John Lewis reklámnál hasonló volt a helyzet, mint a pingvinesnél. Cuki, megható, sírásra késztető. Szeretem. :)


Már kiskoromban is oda voltam a Coca Cola reklámokért, benne is van a tízes listámban az egyik legrégebbi gyöngyszem. Az idei videó is szuperül sikerült, ezt is megkönnyeztem.


Ehhez nem is írnék inkább semmit. Sírjatok!


Édes kisfiú, megható sztori. Imádom, hogy a várakozást helyezi előtérbe, ami ugye az Advent szó jelentése is. :) John Lewis, bár szerintem ezt mondanom sem kell. :)


A legszebb magyar karácsonyi reklámzene, ahogy meghallottam, azonnal le is töltöttem a dalt, és abban az évben egész télen ez volt a csengőhangom.


A 2012-es karácsonyi csengőhangom. Hasonló sztorival, mint az előző. :)


Klasszik Coca Cola reklám, és a maga egyszerűségével az egyik legjobb.


Imádom, hogy reális, de mégis bolondos. Imádom a ruhákat benne. Imádom, hogy babát vár a csaj. Mindent. Csodareklám. :)


A végére egy vicces darabot hagytam. Bár a Télapó nem karácsonykor jön – nálunk legalábbis-, azért ide sorolom és szakadok a röhögéstől, ahányszor csak látom. :D

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)