2014. október Pixibox


Végre, végre, megszereztem az első Pixiboxom! Nagy versenyfutás a dobozka megszerzése, nagyjából 10 perc alatt elfogyott ez a kiadás. Hozzáteszem: szülinapi dobozról van szó, emiatt lehet, hogy többen rendeltek, mint egyébként. De akkor is kevés az a 10 perc. :)

Sokan voltak elégedetlenek emiatt a doboz miatt, amit őszintén szólva egyáltalán nem értek. Nekem 2 kis kivétellel megint telitalálat volt minden!
2014. októberi Pixibox :)
A csomagban a dobozon kívül volt a Piximagazin, amiben különféle szépségápolási tippeket találunk külön kitérve azokra a termékekre, amelyek a dobozban lapulnak. A tetőt leemelve egy kis papír néz velünk szembe, amin le van írva, hogy milyen termékeknek lettünk boldog tulajdonosai. Lássuk is!


A sminktermékek dobozukban és használat közben
 A két dekorkozmetikum (és egyben a két teljes kiszerelésű termék) volt az első, amit kivettem a dobozból. Ez most mindenkinek eltérő volt, ugyanis 3 féle csomagocskát állítottak össze nekünk a PIXIk.Én egy Artdeco szemhéjpúderrel és egy NYX Round rúzzsal lettem gazdagabb. Mindkettő színe nagyon tetszik, biztos sokat fogom használni őket. A rúzs a Herodes árnyalatban érkezett, szép, üde, narancsos, de visszafogott színben, hétköznapra is tökéletes.A szemhéjpúder úgyszintén hétköznapi, ezüstös szín (14-es árnyalat). Egy rétegben szolid, csillogós, viszont remekül építhető és több rétegben egészen érdekes, fémes hatást kelt.
 
Schwarzkopf rózsás sampon és olaj
A dobozban helyet foglalt a Schwarzkopf két újdonsága is. Az egyik egy rózsás hajolaj, 5 ml-es kiszerelésben,  ami egyszerre kényezteti a fejbőrt és ápolja, selymessé varázsolja a hajat. Remélem, tartós lesz az illata is, mert mennyei! Az ő testvérkéje a haj- és fejbőrápoló sampon, melyből 30 ml-t kaptunk. Az illata ugyanolyan finom, és rengeteg jót hallottam róla, így alig várom, hogy kipróbáljam!

Naobay arckrém és tisztító tej és Eucerin kézkrém
 Két, egyenként 30 ml-es Naobay termék is helyet foglalt a dobozban, amik bár utazó méretűek, ennek ellenére szerintem viszonylag sokáig kitartanak majd. Őket már kipróbáltam, az arctisztító tej is és a krém is remekül hidratál, irritációt nem okoznak és ezeknek is fantasztikus az illatuk! A kedvenc Nivea tejemet és krémemet sem veri minőségben, de ha azok nem lennének, biztosan beléjük szerelmesedtem volna azonnal.
A kis Eucerin kézkrém igazi táskabarát verzió, mind a méretét, mind az állagát tekintve. 30 ml érkezett ebből is, ezzel ezt a telet szerintem simán átvészelem. Imádom, mert nagyon gyorsan beszívódik, semleges, púderes  illata van és nagyon-nagyon puha kezeket varázsol. Az állagán elsőre meglepődtem, mert elég kemény, de így legalább bátran dobálom a táskámba. :)

A doboz sötét oldala... :D
Az utolsó 2 dolog sajnos számomra biztosan kihasználatlan marad: a parfüm abszolút nem az én illatom, már-már a büdös szót is rá merném aggatni. A Panyizsuzsi kupon pedig érdeklődés hiányában kihasználatlan marad sajnos. Félreértés ne essék, szép ékszerek ezek, de nem szeretnék 10.000 ft-ot költeni most. Kéri valaki esetleg?

Drága PIXIk! Köszönöm az élményt, alig várom, hogy újra a kezembe vehessem valamelyik meglepiteket! :)

A Pixibox szolgáltatásról itt olvashatsz bővebben: www.pixibox.hu

Örökkékékazég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, ha leírod a véleményed, kérlek tedd is meg! Amire figyelj: ne tartalmazzon trágár szavakat, ne legyen sértő sem rám, sem más kommentelőkre, vagy bárkire nézve. Ha nem értesz egyet, azt is írd le, de kulturáltan! :) Ha nem jelenik meg az írásod azonnal: ne ijedj meg, moderálás után ott lesz, ha betartottad a fent kérteket! :)